"неРеальна економіка"

"неРеальна економіка"

Редакція інтернет-видання "Реальна економіка".

БЛОГЕРИ


Новий маркетинговий підхід від Coca Cola в Гонконзі

Багато реклами вже заховано у електронні ігри. Новий прикол полягає у тому, що ігри почали вбудовувати в рекламу. Це остання надія втримати інтерес людей на стільки довго, щоб можна було сприйняти головний рекламний меседж.

Нова реклама від Coca Cola на китайському телебаченні пропонує глядачам "зловити" кришки, що літають на екрані телебачення. Добре маневрування телефоном дозволяє зловити кришечку на свій мобільний, і заробити бали.

Така інтеграція з мобільним не була легкою. Наприклад, людям треба було завантажувати спеціальну програму. І потрібно було повідомляти наперед час виходу реклами, щоб гравці могли приготуватися. Проте все склалося якнайкраще.

За перший місяць програму завантажило 380 тисяч людей, а кількість переглядів реклами на ТБ, YouTube і Weibo перевищила 9 мільйонів.

Сьогодні геймери вимагають не лише вражаючої візуалізації, а ще історії і глибоких емоцій. Дехто з маркетологів, які встигли це помітити, здивуються, як швидко окупиться їх спостереження.

За матеріалами Harvard Business Review

Коментарі

Додати коментар






ГОЛОВНЕ на 03 липня 2020, 1:34

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...
закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.