Павло Харламов

Павло Харламов

журналіст "Реальної економіки"

БЛОГЕРИ


Як Приватбанк шукає нові таланти

Приватбанк не перестає дивувати. Причому, не тільки своїх клієнтів, але і пресу. Пропонуючи роботу людині, яка налагоджуватиме взаємини зі ЗМІ, банк висуває якісь абсолютно божевільні умови, що не компенсує жодна зарплата.

Так, днями від Приватбанку журналістам на пошту прийшов досить цікавий лист. Зазвичай я пропускаю прес-релізи повз очей, але це повідомлення привернуло мою увагу. Його текст цитую нижче (мова оригіналу):

«Доброе утро, коллеги!

Должность: Руководитель киевского пресс-офиса ПриватБанка

Краткое описание

Наш банк находится в Днепропетровске, а все ключевые СМИ – в Киеве. Ищем специалиста, который поможет нам строить хорошие отношения с журналистами в Киеве.

Три основных направления работы:

1. Нужно будет познакомиться со всеми журналистами Киева – причем как с “финансовыми” журналистами, так и с журналистами любых других секторов. Всего в Киеве где-то несколько тысяч журналистов, и в идеале, нужно будет со всеми ними познакомиться. Причем у нас есть отличный повод для знакомства: вместе с МастерКардом мы запустили акцию, в рамках которой мы вручаем всем журналистам страны бесплатные элитные карты MasterCard World. Знакомство может заключаться во вручении этой карты журналисту за чашкой кофе :)

2. С теми, с кем познакомились, нужно будет поддерживать контакт. Во-первых, от имени банка отправлять свежие новости, релизы. Во-вторых, де-факто нужно будет превратиться в их персонального банкира, то есть принимать от них любые жалобы или предложения, связанные с обслуживанием в нашем банке (для этого нужно будет понять основы наших продуктов, но не больше – ведь все вопросы нужно будет перенаправлять на специалистов головного офиса).

3. Примерно раз в год: проведение презентаций наших новых банковских продуктов (на подобие той, что мы проводили в Киеве недавно: http://ibigdan.livejournal.com/13031303.html?thread=379259015).

Почему это – интересная работа

- интересные знакомства с большим количеством людей (журналистов)

- работа в одной из самых инновационных компаний в Украине

- работа в компании, в которой практически напрочь отсутствует какая-либо бюрократия. Все решения принимаются быстро, без волокиты

Что ждем от кандидата:

- Опыт работы в СМИ или со СМИ

- Умение нравиться людям, строить с ними хорошие отношения

- Знание английского

Как будет выглядеть собеседование

Собеседование проводится с маркетинг-директором Дмитрием Дубилетом

Этап 1: Предварительное знакомство по телефону

Этап 2: Встреча в Киеве за чашкой кофе

Зарплата

Определяется по результатам собеседования»

З одного боку це виглядає як звичайна пропозиція роботи ініціативному журналісту, який готовий взяти на себе роль піар-менеджера. Однак, якщо копнути глибше, людина, яка погодиться на запропоновані банком умови, потрапить у кабалу.

Починаємо з першого: знайомство "з усіма журналістами" Києва. Замислитесь, майбутньому горе-піарщику доведеться знайти контакти, як пише банк, "кількох тисяч журналістів". Причому, як це зробити - нікого не хвилює.

Нехай завдання вдалося осилити, витративши на нього не менше двох місяців. Однак, далі - більше. Припустимо, зібраних контактів - рівно тисяча, і тепер з усім цим натовпом людей потрібно зустрітися. Але враховуючи робочий графік, проблеми з транспортом у Києві, а також непередбачені обставини, коли потрібна людина не опиняється на місці чи просто хворіє, в день можна проводити максимум 6-7 зустрічей. До того ж, банк натякає, що найкраще знайомитися за чашкою кави. А це означає, що приїхати в редакцію і сказати всім "Привіт! Я Іван Петров, давайте дружити" - не вийде.

Відтак на знайомства доведеться витратити ще півроку. Так-так, це не жарт. І, до того ж, півроку - без вихідних. День у день, з ранку до вечора виконувати роль приватбанківського кур'єра, який з натягнутою на обличчя усмішкою втирається у довіру преси.

Але і це ще не все. Не варто забувати, що всім журналістам доведеться вручити елітну карту MasterCard World. Це іменна карта , а значить , налагоджуючи контакт з представниками преси, кожного з них потрібно завербувати в число клієнтів Приватбанку. Наскільки успішною буде ця операція, враховуючи досить неоднозначну репутацію банку серед населення та журналістів - велике питання.

У підсумку, вимальовується наступна картина. Наприклад, я наважуюсь на подібну аферу, нібито шалено бажаючи потрапити на роботу в стінах "однією з найбільш інноваційних компаній в Україні, де геть відсутня будь-яка бюрократія".

Саме так про себе пише Приватбанк. Це означає, що я фактично випадаю з життя майже на рік: нормально не їм, не сплю, а тільки й роблю, що задовбую людей дзвінками, проханнями про зустрічі, і намагаюся їм втулити платіжну карту. Як журналіст, можу запевнити: після такого "знайомства" в мене стовідсотково сформується ненависть не тільки до піар-політики банку, а й до всіх "піарників" в країні.

Крім того, я також повинен стати телефоном довіри, й приймати від ЗМІ скарги на якість роботи банку, пропозиції, проводити презентації. Причому, немає жодних гарантій, що через цей рік я залишуся на роботі в банку, а мені не вкажуть двері, мотивувавши це тим, що я не зміг подружитися з пресою, або просто не перейнявся духом лідерства Приватбанку.

Після цього всього у мене напрошується лише одне питання: що вони курили, коли народжували цю вакансію? Або це може оригінальна спроба привернути до себе увагу преси?

Якщо так - то вона явно невдала.

Коментарі

Додати коментар


Коля

123

Коля

14360570

ОТП банк

учитывая из репутацию кидал...

Константин

Феерические долбоёбы!





ГОЛОВНЕ на 22 листопада 2017, 12:50

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...
закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.