Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
В основі протестованого електромобіля лежить компактний сітікар Mitsubishi i. Ця модель належить до популярного в Японії К-класу - групі компактних автомобілів з об'ємом двигуна до 660 см3.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Mitsubishi i-MiEV - це повноцінний електромобіль, у якого немає двигуна внутрішнього згоряння. Це маленьке транспортний засіб приводиться в рух електромотором, який живиться від тягової літій-іонної батареї.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
У салоні панує спартанський дух при повній відсутності духу дешевки, характерного для багатьох китайських - і не тільки - авто. Пластик невигадливий, але не смердючий; тканинна оббивки сидінь скромна, як дівоче ситцеве плаття, але міцне, як солдатська гімнастерка.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Всі сучасні електромобілі та гібриди мають систему рекуперації енергії. Вона дозволяє заряджати головну АКБ при гальмуванні і їзді накатом. При цьому роль генератора виконує тяговий електродвигун.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Приладова панель - еталон мінімалізму. На ній домінує величезна шкала економайзера, праворуч від якої розташований універсальний багатофункціональний дисплей. Його головний режим - індикація залишку енергії, перерахованого в кілометри.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Зовнішність електромобіля не загубиться навіть в сучасному транспортному потоці, наповненому дизайнерськими ідеями з усього світу. Перше, що кидається в очі - висота автомобіля більше його ширини.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Численні дизайнерські деталі надають електромобілю неповторний вигляд, в якому є щось від іграшкових автомобілів. У всякому разі, i-MiEV не нудний, і володіє яскравою індивідуальністю.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Під "капотом" електромобіля розташований класичний свинцевий акумулятор, що живить допоміжні системи. У тому числі систему підігріву головною батареї. Справа в тому, що літій-іонна АКБ боїться низьких температур. На морозі вона втрачає значну частину ємності, що знижує автономність транспортного засобу. При вкрай низьких температурах батарея може вийти з ладу.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Тягова акумуляторна батарея електромобіля масою вагою 230 кілограм встановлена під підлогою салону. Це дозволяє притиснути центр ваги i-MiEV до землі і надає йому цікаві ходові характеристики.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Багажник дуже маленький і призначений виключно для ручної поклажі. Навіть такий об'єкт, як кофр дзеркальної фотокамери займає тут дуже багато місця. Але якщо виникне необхідність перевезти щось габаритне, але не важке, можна скласти задні сидіння і трансформувати i-MiEV у вантажний нанобусік.

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV

Тест-драйв: Mitsubishi i-MiEV
Після розряду головної батареї для 100-процентного заповнення енергетичних запасів від побутового ЗУ потрібно 6-8 годин. І це істотно обмежує ареал проживання електромобілів.

У фотогалереях

ГОЛОВНЕ на 16 серпня 2017, 23:31

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.