Авто-легенди

Авто-легенди

Сhevrolet Master Deluxe, 1938 року

Авто-легенди

Авто-легенди

Той самий мегапопулярний Volkswagen Beetle

Авто-легенди

Авто-легенди

Cadillac Fleetwood Brougham, 1982 року

Авто-легенди

Авто-легенди

Zimmer Golden Spirit. 1981 року випуску. Класичний представник американської "неокласики", зібраний на основі найсучаснішого, як для початку 1980 років, шасі Ford Mustang-III. Автомобіль був створений для тих, хто обожнював у той час дизайн 1930 років, але не міг розлучитися із сучасним комфортом як, наприклад, кондиціонер, круїз-контроль, електропривід сидінь.

Авто-легенди

Авто-легенди

Buick. Серія 60 Century 1939 року. Типовий представник американського автопрому кінця 1930 років. У такому дизайні випускався всього лише один рік.Ця машина залишила власний слід в історії світового автопрому в основному завдяки оригінальному дизайну кузова

Авто-легенди

Авто-легенди

Ford T. 1908 року випуску. Наймасовіший автомобіль у світі з випущених до Першої світової війни, і перший масовий автомобіль конвеєрного складання. Тільки за рахунок конвеєра вдалося знизити ціну з 850 до 260 доларів. Ford T був абсолютним чемпіоном за кількістю випущених автомобілів (більше 15 мільйонів примірників) до появи Фольксваген "Жук".

Авто-легенди

Авто-легенди

"Естонія-15" - радянський гоночний автомобіль. Був випущений Талліннським Дослідним Авторемонтним заводом в 1970 році. Представляв клас 350 кубічних см, пізніше - радянська "Формула-4" або "Молодіжна". Був розроблений як перехідна ланка від картів до "справжніх" гоночних авто.

Авто-легенди

Авто-легенди
ГАЗ-12, до 1957 року - ГАЗ-М-12 ЗіМ. Було випущено – 21 527 екземплярів. Радянський шести-семимісний легковий автомобіль великого класу з кузовом "шестивіконний довгобазий седан", серійно виготовлявся на Горьківському Автомобільному Заводі (Завод імені Молотова). Влітку 1957 року ГАЗ втратив у своїй назві приставку "ЗіМ" через міністра закордонних справ СРСР Молотова. Топ-модель отримала офіційну назву "ГАЗ". Автомобіль в основному призначався для державних і партійних чиновників. Приватних машин було дуже мало. Хоча вони і вільно продавалися, але цена40 000 рублів була занадто величезною для більшості громадян СРСР.

Авто-легенди

Авто-легенди

ГАЗ-12 ЗіМ (фаетон). Випущено 3 екземпляри. Ще до початку серійного виробництва ЗіМ в 1949 році було виготовлено декілька експериментальних зразка з відкритим кузовом "фаетон". Улітку 1949 передсерійна партія вирушила в випробувальні пробіги. Однак пробіг показав, що машини з кузовом "фаетон" непридатна для експлуатації. Обидва "ГАЗ-12" були порізані на металобрухт, і на Горьківському заводі до їх виробництва більше не поверталися. Цей автомобіль спочатку створювався для пасажира, а ось водієві не дуже зручно. Потрібно бути не вище 1,60 м, щоб нормально сидіти, адже відстань від керма до крісла дуже маленька. Зате в салоні можуть з комфортом розміститися п'ять чоловік. А всього машина розрахована на сімох.

У фотогалереях

ГОЛОВНЕ на 27 квітня 2017, 1:07

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.