Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Величезні затори в Києві, що почалися разом із завершенням періоду літніх відпусток, можуть стати лише прелюдією справжнього транспортного колапсу.
Якщо місто не знайде правильного рішення, за рік-два воно перетвориться на один суцільний затор, ідеться в сюжеті ТСН.
Аби цього не сталося, владі потрібно побудувати нові дороги та вмовити автомобілістів частіше користуватися громадським транспортом замість приватного.
Директор Інституту міста Олександр Сергієнко наводить за приклад інші мегаполіси світу. Пояснює, що в них – по кілька кільцевих доріг. А в Лондоні ще й платний в'їзд у центр.
На думку експерта, якщо щось схоже не зробити у Києві, то за кілька років на місто чекає авто-колапс.
"Для цього треба, по-перше, організовувати рух по кільцевих дорогах, причому рух безсвітлофорний", - пояснює він шлях порятунку від майбутніх проблем.
"Друге: розвантажити центр. Це значить – винести максимум урядових споруд з центру", - вважає Сергієнко.
Із таким "вироком" посадовці на словах нібито згодні, але не на ділі. Повної кільцевої в Києві немає навіть однієї, а та, що є – теж у заторах.
Два роки тому у столичної влади була ідея зробити на околицях паркінги для "перехоплення" авто.
В'їжджаючи у Київ, можна було б поставити машину і далі на метро рухатися до центру міста. Але будівництво жодної стоянки так і не починалося.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.