Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Одеський припортовий завод - ОПЗ - обов'язково приватизують, а "Турбоатом" повинен ще залишитися державним.
Про це повідомив голова ФДМ Олександр Рябченко на прес-конференції, присвяченій планам фонду на 2012 рік.
"Я вважаю, що ОПЗ обов’язково буде приватизований. Єдине - уряд повинен визначити час, коли для держави це зробити найкраще", - заявив він.
За словами голови фонду, Кабмін повинен вирішити, чи продадуть об'єкт до досягнення порозуміння щодо ціни на російський газ, чи ні.
"Після того, як уряд прийме рішення ми швидко готуватимемо об’єкт до продажу", - додав Рябченко.
Голова фонду наголосив, що ОПЗ потребує значних інвестицій.
Рябченко зазначив, що "Турбоатом" немає сенсу продавати.
"Рішення ще не прийнято, я не бачу підстав, щоб ми ініціювали його продаж. Він не потребує зараз додаткових інвестицій", - повідомив чиновник.
Голова ФДМ зазначив, що компанія показує нормальні показники своєї діяльності і достатньо прозора.
"Думаю, що держава може не поспішати з продажем. Хіба що це буде супервигідна пропозиція", - наголосив він.
Рябченко уточнив, що хоча об’єкт і включений у список на приватизацію, це робиться для того, щоб уникнути суперечностей з урядовими планами.
Як повідомлялося, ФДМ планував продати 75,2% акцій "Турбоатому" і 99,57% акцій Одеського припортового заводу.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.