Крюківський вагонобудівний робить ставку на приміські поїзди

Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) може отримати замовлення на 500 приміських поїздів і десятки поїздів міжнародного сполучення.

Про це заявив прем'єр-міністр Микола Азаров в минулу суботу під час візиту в Полтавську область, пише "Комерсант-Україна".

"Те, що можна виробляти, необхідно виробляти в нас, але дуже важливо, щоб вітчизняні товари були конкурентоспроможними перед імпортними. Тоді наша продукція також буде затребувана на світових ринках", - відзначив він.

Втім, здійснити плани уряду не так просто. За словами старшого аналітика ІГ "АРТ-Капітал" Олексія Андрейченко, в Україні недостатньо потужностей для виробництва заявленого обсягу приміських поїздів.

"Крюківський завод випускав не більше 40-50 пасажирських вагонів на рік, так що підприємству знадобляться додаткові потужності і засоби", - вважає експерт.

Крім того, держава досі не виділяла коштів на закупівлю пасажирських вагонів, нарікають в "Укрзалізниці" (УЗ).

"Адміністрація завжди набувала ці поїзди за власні гроші, хоча за законом саме держава має забезпечувати фінансування закупівель поїздів для перевезення пасажирів", - кажуть в прес-службі УЗ.

"Крім того, парк приміських поїздів (налічує 1,5 тисячі одиниць) майже на 90% зношений, і це призводить до того, що поїзди просто знімають з маршруту. Але якщо уряд все ж виділить ці кошти, то доцільніше переглянути приміські маршрути, так як більшість з них збиткові, і більш економічно буде запустити по них автобуси", - вважають в" Укрзалізниці ".

За оцінками Олексія Андрейченко, вартість одного приміського поїзда може становити близько 5 мільйонів доларів. Таким чином, замовлення на 500 приміських поїздів обійдеться державі в 2,5 мільярда доларів.

Але, за його словами, КВБЗ буде потрібно провести випробування приміського поїзда, так що запуск його серійного виробництва може затягнутися на кілька років.

Разом з тим на самому підприємстві налаштовані оптимістично. У повідомленні прес-служби КВБЗ з посиланням на голову наглядової ради підприємства Володимира Приходька наголошується, що завод готовий в 2013 році сертифікувати перші приміські поїзди для продажу в Україні. Однак прототипу такого поїзда ще не існує, відзначили в прес-службі підприємства.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 27 листопада 2020, 4:50

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.