Фірташ шкодує мільйон на порятунок "транзитного" іміджу України

За кілька тижнів до здачі нафтопроводу Броди – Держкордон Госпсуд Києва порушив справу про банкрутство його генпідрядника - ПАТ "Нафтогазбуд-Україна".

Сума заборгованості становить всього 2,5 мільйона гривень, пишуть "Коментарі".

За інформацією видання, кілька тижнів тому в рамках судового процесу був затверджений реєстр вимог кредиторів ПАТ, в який увійшла низка різних підприємств.

Найбільшими серед кредиторів були ініціатор банкрутства київське ТОВ "Рамірент Україна", що входить в фінську транспортну компанію Ramirent Group, а також ТОВ "Пері Україна", ПАТ "Завод залізобетонних конструкцій імені Ковальської ", ПАТ "Укртранснафта" та Державна податкова служба.

"Для ПАТ оплатити такий чек не важко. В першу чергу тому, що в цієї компанії відразу два впливових кредитори: засновник Group DF Дмитро Фірташ і президент російської групи "Роснєфтєгазстрой" Іван Мазур, які контролюють "Нафтогазбуд-Україна" на паритетних умовах", - пише видання.

Портал наголошує, що сума для кредиторів є незначною.

"Їм нічого не коштує скинутися по 1 мільйону гривень для виведення підприємства з боргової кризи. Але жодна із сторін не проявляє ініціатив", - відзначає видання.

Така пасивність грає на руку росіянам, які фактично блокують плани України щодо розширення джерел постачання нафти на свій внутрішній ринок.

Адже не дивлячись на те, що нафтопровід Броди - Держкордон є невеликою частиною нафтомагістралі "Дружба", його введення давно добиваються Угорщина, Словаччина і Чехія.

Ці країни неодноразово звертали увагу України, що існуюча нитка до кордонів Євросоюзу знаходиться в аварійно небезпечній зоні на шляху десятків зсувів.

"Нафтова інформаційна компанія точно не підштовхне європейців до згоди будувати на з РФ нові нафтотранспортні коридори в обхід нашої країни", - зазначає видання.

Такий крок гарантовано відіб'є в ЄС охоту фінансувати багатостраждальний український проект з прокладання 490 кілометрів труби, що з'єднує нафтопровід Одеса - Броди з європейською нафтотранспортною інфраструктурою в польському місті Плоцьк, підкреслює портал.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 22 вересня 2017, 17:07

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.