Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Депутати підтримали податок на утилізацію авто
Уряд пропонує ввести утилізаційний збір на всі авто
Митниця взялась за автодилерів
Jaguar стане Made in China?
Запорізький автозавод - найбільший в країні виробник автомобілів - змушений до кінця року зупинити виробництво через невирішене питання про скасування утилізаційного збору в Росії.
Про це пише "Комерсант-Україна".
Майже півторамісячний простій підприємства обійдеться ЗАЗ в 400 мільйонів гривень недоотриманої виручки, підрахували аналітики.
В "Укравто", куди входить ЗАЗ відзначають, що очікують прийняття нових законодавчих норм.
Виробництво планується відновити в січні 2013 року, після різдвяних свят.
ЗАЗ став другим підприємством, яке зупинило виробництво через дії збору в РФ.
Так, у вересні корпорація "Богдан" тимчасово призупинила виробництво автомобілів (зараз робота відновлена).
Президент "Богдана" Олег Свинарчук заявляв, що російський збір робить українську продукцію неконкурентоспроможною.
Насправді ж і ЗАЗ, і "Богдан" підготувалися до введення утилізаційного збору: у серпні вони завезли в Росію більше автомобілів, з запасом на кілька місяців.
Так, виробництво "Богдана" в серпні виросло на 80% в порівнянні з липнем.
За оцінками аналітика ІК Concorde Capital Романа Дмитренка, майже півторамісячний простій підприємства може коштувати ЗАЗ 400 мільйонів гривень недоотриманої виручки, а фіксовані витрати можуть принести близько 50 мільйонів гривень збитків в місяць.
Втім, для локальних виробників, які здійснюють поставки автомобілів в Росію, ситуація може змінитися в кращу сторону.
12 листопада міністр економічного розвитку і торгівлі Петро Порошенко і міністр економічного розвитку РФ Андрій Бєлоусов домовилися про підготовку документів про взаємне незастосування утилізаційного збору при поставках автомобілів.
Нагадаємо, Росія ввела утилізаційний збір з імпорту автотранспорту з 1 вересня.
Для нових легкових машин збір становитиме 20-45 тисяч рублів (Від 609 доларів до 1,37 тисячі доларів) в залежності від об'єму двигуна, для вантажівок - 150-400 тисяч рублів (4,5-12,1 тисячі доларів) в залежності від тоннажу.
Це фактично додає 10-12% до середньої вартості українських автомобілів в Росії.
Як повідомлялося раніше, 20 листопада верховна рада прийняла законопроект про екологічний податок за утилізацію авто.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.