Оренда магазинів в Києві найвища в Європі

Стріт-рітейл Києва за вартістю поступається лише Москві та Празі.

Про це повідомляє "ЛІГАБізнесІнформ" з посиланням на компанію Jones Lang LaSalle.

Ставки оренди на вбудовані торгові приміщення на основних вулицях столиці України є одними з найвищих в Центрально-Східній Європі і становлять 2,760 тисячі доларів за квадратний метр в рік.

За цим показником стріт-рітейл Києва поступається лише головним торговим коридорам Москви і Праги – 5,5 тисячі і 2,780 тисячі доларів за квадратний метр в рік відповідно.

У той же час ставка на преміальні приміщення в Києві може досягати 3 тисяч доларів за квадратний метр.

Світлана Харчевна, старший консультант відділу торгових площ компанії Jones Lang LaSalle в Україні, зазначила, що жителям Києва властива висока схильність до споживання - близько 80% доходів населення витрачається на товари та послуги, що робить ринок вкрай привабливим для торгових мереж.

У 2011 році від загального числа відкриттів нових магазинів 36% припало на стріт-рітейл.

"Магазини на основних торгових коридорах, з одного боку, працюють як "вітрина" і дозволяють рітейлерам стати більш "видимими" на ринку, з іншого - компенсують брак якісних торгових центрів в Києві", - сказала експерт.

Вулиці Хрещатик, Сагайдачного і Велика Васильківська (Червоноармійська) є головними торговими вулицями української столиці.

Вони характеризуються найбільшою прохідністю і максимальною кількістю мережевих брендів.

При цьому вулиця Сагайдачного не входить до числа найдорожчих у місті, займаючи лише Ппяте місце в рейтингу, підготовленому експертами компанії Jones Lang LaSalle.

Більше половини приміщень (51%) на Хрещатику займають бренди одягу, взуття та аксесуарів.

На другому місці - банки (20%), на третьому - кафе та ресторани (18%).

Частка вільних площ тут не перевищує 1,5%.

Світлана Харчевна додала, що споживчий сектор економіки і зростаючий роздрібний товарообіг продовжують залучати до Києва орендарів відомих міжнародних брендів, більша частина яких відноситься до сегменту "люкс".

За останні два роки в Київ вийшли такі рітейлери, як Dior, Prada і Valentino.

На даний момент частка люксових брендів в загальному числі торгових операторів, що працюють у Києві, досягає 33%.

За прогнозом Jones Lang LaSalle, найближчим часом високий попит на вбудовані приміщення буде утримувати ставки оренди на високому рівні, а частка вільних площ у преміальних локаціях залишиться низькою.

Як повідомлялося раніше, нерухомість на Хрещатику викликає навколо себе шалений ажіотаж на ринку.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 31 травня 2020, 15:35

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.