Через Hyundai українці зневіряться в техніці - екс-міністр транспорту

Корейські потяги Hyundai, які стали ламатись мало не щодня, вб'ють довіру українців до будь-якої інноваційної техніки.

Про це заявив екс-міністр транспорту Йосип Вінський, повідомляє Главком.

Він пояснив, чому виникли такі проблеми з експлуатацією потягів.

"Це ж не спеціально для України розроблені поїзда, а серійна техніка, яка чудово працює в Кореї. Тож висновки можуть бути тільки такі: по-перше, "Укрзалізниця" не готова до експлуатації в кадровому та технічному питаннях, і, по-друге, очевидно, що при закупівлі відбулися якісь речі, які дозволили корейцям збути нам технічно недосконалу техніку", - заявив Вінський.

Також він зазначив, що є кілька шляхів вирішення ситуації.

"Ситуацію можна виправити шляхом більш досконалої роботи "Укрзалізниці" з цією технікою. Я вважаю, що Hyundai - більш прогресивний потяг, ніж ті, що були у нас до нього, але з ним треба працювати", - зазначив Вінський.

Екс-міністр також повідомив, що чим техніка складніша, тим більше вона реагує на погодні умови.

Але для нормального функціонування цієї техніки необхідні люди, які повинні експлуатувати її відповідним чином.

Для вирішення проблеми Вінський пропонує освоїти швидкісні поїзди.

"У першу чергу треба зробити резервний склад. Якщо ми не можемо забезпечити надійну роботу, повинен бути адекватний поїзд, який завжди міг би бути на підхваті. А в другу - удосконалити технічну базу, щоб персонал більш предметно працював - діагностував колію і потяг перед його виходом на лінію ", - зазначив екс-міністр.

"Нам треба впроваджувати нові поїзди і нові технології - неможливо на візках в'їхати в 21 століття. Залізниця, безумовно, вимагає переходу з другого технологічного рівня хоча б на четвертий. Європа працює сьогодні на п'ятому рівні, а Hyundai - це четвертий", - заявив Вінський.

В кінці екс-міністр додав, що раніше був опрацьований варіант про виробництво корейських потягів в Україні на спільному підприємстві в Харківській області.

Як повідомлялося раніше, закупівля швидкісних Hyundai і подальша відміна нічних поїздів, стала, мабуть, найголовнішим подразником.

За півроку роботи дорогих корейських потягів, вони ламалися по дорозі і спізнювалися на пункт призначення близько 10 разів, якщо не більше.

Одночасно, з введенням з 27 травня графіка руху поїздів на 2012-2013 роки "Укрзалізниця" оптимізувала рух 11 "нічних" потягів на різних напрямках.

У Мінінфраструктури навіть заговорили про повну відмову від нічних поїздів, що викликало значне обурення у суспільстві.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 20 вересня 2020, 20:03

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.