Україна втрачає контроль над російським вертольотами

Російська вертольотобудівна галузь в найближчі кілька років хоче позбутися залежності від українських двигунів.

Про це заявив генеральний директор Об'єднаної двигунобудівної корпорації Владислав Масалов, передає "Lenta.ru".

За його словами, до 2015 року в Санкт-Петербурзі планується випускати 600 двигунів на рік - рівно стільки необхідно "Вертольотам Росії" для виробництва вертольотів.

"Уже в контрактах на майбутній рік російські двигуни дешевшs українських, а до 2015 року ми зможемо повністю змінити "Мотор Січ" на російському ринку - у них просто не залишиться покупців, оскільки на всі нові вертольоти ми будемо виробляти двигуни самі", - заявив Масалов.

Він зазначив, що в Петербурзі, на майданчику ОКБ "Клімова", вже запущено виробництво вертолітних двигунів.

При СРСР силові установки для вертолітної техніки, розроблені "Клімовим", випускалися українським заводом "Прогрес", який згодом став компанією "Мотор Січ".

Приводом для організації в Росії власного виробництва авіаційних двигунів стало зростання вартості українських силових установок.

За оцінкою генерального директора "Мотор Січ" В'ячеслава Богуслаєва, до 2015 року вартість російських двигунів буде в 2-2,5 рази перевищувати вартість українських.

При цьому він зазначив, що російські двигуни будуть поступатися українським і по ресурсу, оскільки "Мотор Січ" у своїй продукції вже в 2013 році реалізує нові технології, які "на 20 років випереджають можливі розробки ОКБ 'Климова'".

Росія є традиційним покупцем двигунів українського виробництва.

Зокрема, в листопаді 2011 року "Вертольоти Росії" купили у "Мотор Січ" 270 двигунів ТВЗ-117 на загальну суму в 1,2 мільярда доларів.

Куплені силові установки планувалося змонтувати на комерційні та військові вертольоти, включаючи Ка-32, Мі-17, Мі-8МТВ і Мі-28Н.

Наприкінці липня 2011 року повідомлялося, що Росія стала рідше купувати українські двигуни для вертольотів і літаків.

Якщо в 2009 році частка "Мотор Січ" на російському ринку становила близько 50%, то в 2010 році вона знизилася до 30%.

Тим не менш, в найближчі роки повної відмови від українських двигунів швидше за все не ще не буде.

Справа в тому, ПВС Росії і різні цивільні транспортні компанії мають у своєму розпорядженні великий парк вертолітної техніки, випущеної або спроектованої ще в СРСР, двигуни для якої випускаються "Мотор Січ".

Організовувати виробництво силових установок для застарілих машин економічно недоцільно.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 05 червня 2020, 2:26

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.