Коломойський банкротить "Аеросвіт", щоб він не дістався Януковичу?

Ініціювання авіакомпанією "Аеросвіт" процедури власного банкрутства могло мати не лише фінансові, але й політичні причини.

Про це пише діловий портал BFM.ru.

Як наголошується в повідомленні, те, що фінансові проблеми у компанії є, не викликає сумніву ні у фахівців галузі, ні у політологів.

ЗМІ неодноразово писали про збитковість компанії - тобто про інсценування фінансових проблем мови не йде.

Але є й інші причини: у головного акціонера компанії олігарха Ігоря Коломойського вже давно натягнуті відносини з українською владою.

"Коломойський вважався одним з головних претендентів з самого початку на роль українського Ходорковського. У кулуарах говорять, що велика частина оборотних коштів "ПриватБанку", найбільшого банку України, виведена. І це засіб самозахисту Коломойського проти можливих "наїздів" нових українських олігархів", - розповів директор центру політичного аналізу«"Пента" Володимир Фесенко.

Політолог упевнений, що це цілеспрямоване, кероване банкрутство.

За наявною у нього інформацією, саму процедуру банкрутства контролюють близькі Коломойському люди.

Що не виключає і економічної необхідності банкрутства.

"Крім проблем з менеджментом, ще одна проблема – елементарна жадібність. Одна з бізнес-"стратегій" полягала в тому, щоб не платити за багатьма поточними витратами, зокрема, аеропортам. Рано чи пізно це мало закінчитися серйозними проблемами", - говорить Фесенко.

На його думку, Коломойський хоче вийти з цієї кризи з мінімальними витратами, і процедура банкрутства буде керованою.

Експерт вважає, що олігарх, не бажаючи розлучатися з нажитим, сам ініціював процедуру банкрутства компанії, отримавши, таким чином, право самостійно призначати конкурсного керуючого.

На думку економіста Олега Соскіна, Ігор Коломойський спеціально пішов на банкрутство авіакомпанії "Аеросвіт", щоб уникнути її захоплення структурами старшого сина президента Олександра Януковича.

У своїй заяві "АероСвіт" говорить про те, що звернувшись до Київського господарського суду, хоче почати процедуру санації. Юристи стверджують, що це не найочевидніший варіант вирішення фінансових проблем.

"Для таких цілей і намірів чинною редакцією закону України "Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом" передбачено інші підстави, передбачені статтею 53 закону, яка так і називається "Особливості виробництва санації боржника його керівником", - говорить в інтерв'ю BFM.ru партнер дніпропетровської юридичної фірми LegArt Андрій Толстих.

Доленосне для компанії засідання призначене на 23 січня, після чого суд може або припинити процедуру банкрутства або встановити його неплатоспроможність компанії.

"До цих пір суд ще не встановив неплатоспроможність "АероСвіту", - підкреслює юрист.

Нагадаємо, Господарський суд Київської області 29 грудня 2012 року ухвалив рішення про початок провадження у справі про банкрутство приватного акціонерного товариства "Авіакомпанія "АероСвіт", у якої виникли фінансові труднощі.

Як повідомлялося раніше, прем'єр-міністр Микола Азаров доручив віце-прем'єр-міністру Олександру Вілкулу розібратися з "неприйнятною" ситуацією, що склалась навколо "Аеросвіту".

Як відомо, щодня авіаперевізник "Аеросвіт" відміняє десятки рейсів.

Авіакомпанія пояснила таку ситуацію припиненням обслуговування в ряді зарубіжних аеропортів і запевнила, що веде переговори про врегулювання ситуації.

Нагадаємо, Росавіація збирається з 15 січня закрити небо для літаків компанії "Аеросвіт", якщо усі борги не будуть погашені.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 02 грудня 2020, 21:51

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.