"Укрзалізниця" нехтує конкурентами Hyundai

Небажання "Укрзалізниці" закуповувати вітчизняні швидкісні поїзди закриє для продукції Крюківського вагонобудівного заводу (КВБЗ) іноземні ринки.

Про це пише видання "Коментарі".

Державне підприємство "Укрзалізниця" намагається за допомогою суду піти від виконання контракту на поставку швидкісних поїздів виробництва Крюківського вагонобудівного заводу, який був укладений в середині 2011 року.

Згідно з угодою на загальну суму 399,9 мільйона гривень, вагонобудівники зобов'язалися поставити ДП "Донецька залізниця" два двосистемні дев'ятивагонні електропоїзди, кожен з яких був оцінений приблизно в 25 мільйонів доларів.

Операцію планувалося завершити до 31 травня 2012 року, але за тиждень до наміченої дати сторони змістили терміни поставки на грудень 2012 року, підписавши додаткову угоду.

Тим не менш, через кілька місяців аудитори Держфінінспекції в Донецькій області прийшли до висновку, що додаткова угода до договору була укладена з порушеннями Закону "Про виконання державних закупівель", а тому слід її розірвати.

Втім, на бік вагонобудівників встав Полтавський господарський суд, який не знайшов приводу скасувати дію додаткової угоди.

28 січня його правоту підтвердив Апеляційний госпсуд Харківської області.

Причому одним з аргументів став той факт, що паралельно з розглядом проходять випробування замовленого поїзда, графік яких був погоджений керівництвом самої "Укрзалізниці" з урахуванням додаткової угоди.

Як відзначає видання, залізничники ще можуть оскаржити попередній вердикт у Вищому господарському суді.

Крім того, небажання відомства слідувати початковим намірам підкріплюється відсутністю коштів на закупівлю замовленої техніки.

Як повідомивголова правління КВБЗ Володимир Приходько, зараз вирішується питання, чи буде угода жити далі. Причина - у відсутності грошей.

У той же час, небажання "Укрзалізниці" закуповувати швидкісні поїзди вітчизняного виробництва може закрити для продукції Крюківського вагонобудівного заводу й іноземні ринки.

Адже для успішного просування нової продукції необхідно спочатку обкатати поїзда всередині країни, довести безпеку та економічну доцільність їх використання, а зробити це можна буде лише в Україні.

Як повідомлялося раніше, ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод" (КВБЗ, Кременчук Полтавська область) може призупинити роботу через недостатню кількість лиття.



Коментарі

Додати коментар


Алексей

Нужно своего отечественного производителя задушить,а покупать поезда у Кореи.Бред какой-то творится.Тем более,что Хюндаи очень плохо зарекомендовали себя в Украине.

ГОЛОВНЕ на 10 серпня 2020, 4:52

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.