РЖД вимагає заборонити українські запчастини

Російський монополіст залізничних перевезень РЖД вимагає через Ространснадзор заморозити використання бічних рам візків вантажних вагонів, зроблених Кременчуцьким сталеливарним заводом як потенційно небезпечне.

Про це повідомили в РЖД, передають "Українські новини".

У РЖД повідомили, що зараз заходи, які приймаються для попередження зламів крупного вагонного лиття, не захищають інфраструктуру залізничного транспорту від можливих катастроф.

Так, монополіст заявив, що в 2012 році на залізницях сталися 23 злами бічних рам візків вантажних вагонів, а з початку 2013 року - 20 подібних випадків.

Лише за останні 2 доби відбулися три сходи вантажних поїздів на Західно-Сибірській, Східно-Сибірській і Забайкальській залізницях, два з яких були визначені як катастрофи поїздів.

Причинами аварій, на думку керівництва РЖД, знову стали злами бічних рам, вироблених компаніями Алтайвагон (Алтайський вагонобудівний завод, Новоалтайск, Росія) в 2010 році і Кременчуцький сталеливарний завод в 2011 році.

Таким чином, РЖД просить Ространснадзор видати відповідні приписи на адресу обох компаній про заборону використання потенційно небезпечної продукції.

Додамо, що Росія з грудня повторно наклала заборону на поставки бічних рам візків вантажних вагонів Кременчуцького сталеливарного заводу.

48,44% акцій заводу належить Difano Investments Limited (Кіпр), 35,82% - холдинговій компанії Теко-Дніпрометиз (Київ).

Завод знаходиться під контролем інвестиційно-фінансовою групою ТАС, а також групи Приватбанку.

Як повідомлялося раніше, Кременчуцький сталеливарний заводу з початку 2013 року вже кілька разів припиняв випуск лиття, в даний час підприємство знову простоює.

Нагадаємо, КСЗ в грудні 2012 року змушений був зупинити свою роботу у зв'язку з тим, що 27 листопада російський Регістр сертифікації на федеральному залізничному транспорті (РСФЗТ) призупинив дію сертифікату на бічні рами візків вантажних вагонів КСЗ.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 26 вересня 2020, 11:17

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.