Коломойський "віддячив" білорусам за бензин

Ініціатором подання скарги на проведення антисубсидиційного розслідування проти імпорту білоруських нафтопродуктів є ПАТ "Укртатнафта", контрольоване Ігорем Коломойським і Олександром Ярославським.

Про це свідчить супровідний лист до скарги, адресований міністру економічного розвитку і торгівлі Ігорю Прасолову і підписаний заступником голови правління "Укртатнафти" Віктором Бабіченко, повідомляє OilNews.

Нагадаємо, крім "Укртатнафти" скаргу підписали два західноукраїнські НПЗ "Нафтохімік Прикарпаття" і "НПК "Галичина", які також контролюються групою "Приват", що в результаті забезпечило необхідну законом більшість для подання скарги на проведення розслідування.

До підписантів також приєднався державний Шебелинський ГПЗ.

У свою чергу, скаргу не підписали ПрАТ "ЛИНІК" (належить ТНК-ВР) і ПАТ "Одеський НПЗ" (на момент підписання скарги належало ВАТ "ЛУКОЙЛ").

Характерно, що ще в 2010-2011 роках "Приват" і "Білоруська нафтова компанія" були партнерами в проекті постачання венесуельської та азербайджанської нафти на Мозирський НПЗ.

Венесуельський ресурс перевантажувався в вагоноцістерни на потужностях контрольованого дніпропетровською групою "Ексімнафтопродукту", азербайджанська нафта прокачувалася за маршрутом Одеса-Броди, що входить в систему "Укртранснафти", очолюваної ставлеником "Приват" Олександром Лазорко.

Крім того, за наявними даними, БНК щомісяця перевалює в Одесі 90 тисяч тонн мазуту, відповідний річний договір був підписаний у грудні 2012 року.

Це робить білоруського ресурсоутримувача найбільшим клієнтом одеської нафтоперевалки поряд з контрольованою "Приватом" "Укртатнафтою".

Ще в 2012 році близько 100 тисяч тонн нафти на місяць в Одесі перевалювали казахстанські компанії, проте на сьогодні вони переорієнтували свої ресурси на російський термінал "Таманьнафтогаз" (чорноморський мис Залізний Ріг, Краснодарський край).

Як повідомлялося раніше, в скарзі, зареєстрованої Мінекономрозвитку 7 березня 2013, нафтопереробні компанії стверджують, що уряд Білорусі використовує кілька прихованих механізмів субсидування нафтопереробної галузі, що згодом дозволяє білоруським НПЗ демпінгувати і нарощувати поставки в Україну на шкоду місцевим виробникам.

За розрахунками українських НПЗ, сумарно такі субсидії становлять 180,84 долара на тонну, і на цій підставі вони просять застосувати до білоруського імпорту мито аналогічної величини строком на 5 років.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 25 жовтня 2020, 9:49

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.