Україна ввела спецмито на імпорт нових легкових авто

Україна вирішила ввести спеціальні мита на імпорт в країну нових легкових автомобілів з ​​об'ємом двигуна 1000-1500 кубічних сантиметрів у розмірі 6,46% і 1500-2200 кубічних сантиметрів - 12,95% незалежно від країни походження та експорту.

Як зазначається в офіційному оголошенні в урядовій газеті "Урядовий кур'єр" в четвер, таке рішення Міжвідомча комісія з питань міжнародної торгівлі прийняла ще 28 квітня 2012 року, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Рішення Комісії набирає чинності через 30 днів з дня опублікування цього оголошення", - наголошується в публікації.

В рішенні уточнюється, що мова йде про товари, що класифікуються згідно з УКТЗЕД за кодами 8703 22 10 00 і 8703 23 19 10.

Ініціаторами розслідування виступили ПАТ "Запорізький автомобілебудівний завод", ПрАТ "Єврокар" та дочірнє підприємство "Автоскладальний завод № 2" Автомобільна компанія "Богдан Моторс".

МКМТ вказує, що питома вага імпортованої продукції по відношенню до вітчизняної виробництва зазначених підприємств зросла у 2010 році порівняно з 2008 роком на 37,9%, хоча в абсолютному вимірі імпорт впав на 71%.

При цьому внутрішнє виробництво в Україні впало за ці роки на 78,9%, що є найгіршим показником у світі, а обсяги продажів на внутрішньому ринку впали на 86,3%.

Серед інших аргументів Комісія вказує на зростання питомої ваги турецьких, корейських, румунських і німецьких автомобілів в загальному обсязі імпорту в 2010 році порівняно з 2008 роком, що, на думку МКМТ, підтверджує привабливість українського ринку.

Комісія додає, що Японія, яка займає 15% в імпорті автомобілів в Україну, має значні потужності для його нарощування. Крім того, Росія планує істотно збільшити виробництво цієї продукції, в тому числі за рахунок експорту в сусідні країни.

Згідно з даними МКМТ, кількість працівників на підприємствах національного товаровиробника впала на 51,56%, розміри прибутку від операційної діяльності - на 89,9%.

"У результаті зростання обсягів імпорту в Україну товару (автомобілів) національний товаровиробник був витіснений з внутрішнього ринку, що призвело до поглиблення негативного стану вітчизняної галузі та загрозі заподіяння значної шкоди національному товаровиробнику", - наголошується в публікації.

Комісія вважає, що такі заходи будуть сприяти поновленню обсягів виробництва і продажів українських автомобілів, позитивно вплинуть на зайнятість населення та інвестиції національного товаровиробника.

"Запропонований розмір ставки спеціального мита не обмежить інтерес споживачів на вільний вибір і не може розглядатися як заборона на імпорт товару в Україну", - вважає МКМТ.

Як повідомлялося, українські виробники автотранспортних засобів у 2012 році випустили 76,281 тис. автомобілів і автобусів, що на 27,1% менше, ніж за 2011 рік, у тому числі 69,687 тис. легкових автомобілів (на 28,6% менше).

За оцінками підтримуючої введення мит асоціації автовиробників "Укравтопром", продажі нових легкових автомобілів в Україні в 2012 році зросли на 14,5% - до 237,6 тис. од., тоді як противник мит Всеукраїнська асоціація автоімпортерів і дилерів (ВААІД) повідомила про скорочення продажів на 1,5% - до 217,4 тис. автомобілів.



Коментарі

Додати коментар


Zemlrnka

Не хотят вкладывать деньги в производство и делать современные автомобили нормального качества. Ланосы и десятки древние, Авео старое и китайца какого-то мутного по бешеной цене делают. Заботятся они об экономике видите-ли, козлы. Пусть сами на своем говне и ездят. Я лучше европейскую бу-шку следующую возьму.

ГОЛОВНЕ на 18 квітня 2021, 1:31

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.