Український швидкісний потяг дешевший від Hyundai більш ніж на 10 мільйонів

Електропоїзд Hyundai майже у 1,5 разу дорожчий ніж аналогічний електропоїзди виробництва ПАТ "Крюківський вагонобудівний завод"

Про це йдеться у повідомленні підприємства.

За повідомленням, вартість двухсистемного швидкісного дев'ятивагонного електропоїздиа для міжрегіональних перевезень виробництва КВБЗ становить 200 мільйонів гривень з ПДВ (166,667 мільйона гривень без ПДВ, або 20,85 мільйона доларів).

"Ціна електропоїзди Hyundai дорівнює 29,165 мільйона доларів без ПДВ, а з урахуванням вартості поставляються з 10 поїздами модульних запчастин і документів загальна вартість електропоїзда становить 30,7 мільйона доларів. Це 36,84 мільйона доларів з ПДВ проти 25 мільйонів доларів у КВБЗ", - йдеться в повідомленні.

Випуск на КВБЗ двох швидкісних міжрегіональних електропоїздів є першим і другим етапом інвестпроекту "Створення ряду (лінійки) міжрегіональних двосистемних електропоїздів зі швидкістю руху 160-250 кілометрів на годину", який уряд постановою № 839 від 10 вересня 2012 включив до "Державної програми розвитку внутрішнього виробництва ".

Загальна вартість проекту становить 767, 1 мільйона гривень, йдеться в повідомленні.

"Два електропоїзди, які створені на підприємстві згідно протокольного рішенням наради у прем'єр-міністра Миколи Азарова від 3 грудня 2010 року, зібрані на кошти ПАТ "КВБЗ" Ні на створення, ні на випробування, ні на закупівлю електропоїздів поки не виділено ні копійки", - наголошують на заводі.

Як повідомлялося, міжвідомча комісія нещодавно дозволила експлуатацію двох міжрегіональних швидкісних двосистемних електропоїздів виробництва КВБЗ серії ЕКр1, а також виготовлення партії з 10 штук.

Раніше "РЕ" уже писала, що перші випробування українських ЕКрів пройшли успішно.

На думку експертів, ціни на квитки на українські швидкісні потяги навряд чи будуть дешевшими, ніж на Hyundai.

Як відомо, корейські поїзди Hyundai часто виходили з ладу, прибували з багатогодинним запізненням, у багатьох випадках пасажирів пересаджували на інші склади.

Як повідомлялося, президент Віктор Янукович назвав швидкісні експреси головною помилкою Євро-2012.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 10 серпня 2020, 5:04

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.