ЛАЗ не хоче ремонтувати власні автобуси для Львова

Львівський автобусний завод зняв з гарантії продані Львову до "Євро-2012" автобуси і безкоштовно більше їх не ремонтуватиме, оскільки є великі борги за попередні ремонти та порушення при технічному обслуговуванні автобусів автотранспортними підприємствами міста.

Про це заявила прес-секретар Львівського автобусного заводу Оксана Горак, повідомляє УНІАН.

"Львівська міська рада чомусь вважає, що ЛАЗ до кінця своїх днів, чи до кінця каденції міського голови повинен безкоштовно ремонтувати ці автобуси. Такого не буде, тому що міська рада заборгувала понад 110 тисяч гривень за ремонт автобусів, який проводився у борг. Минулого року рахунки за ремонти - не були проплачені. Крім того, не є гарантійними підставами, що автобус потрапив у ДТП, або те, що він був переповнений людьми і заїхав на відкритий люк", - зазначила прес-секретар.

Вона також наголосила, що львівське АТП №1 неналежно обслуговує придбані містом автобуси, і зокрема через те, що транспорт не проходить технічне обслуговування його зняли з гарантії.

"Автобуси повинні проходити технічне обслуговування. На вимогу ЛАЗу представити сервісні книжки проходження техогляду, водії автотранспортного підприємства сказали, що їх немає – викинули”, - відзначила Горак.

Крім того, місто до цього часу має борг перед заводом близько 25 мільйонів гривень за автобуси, які були поставлені ще з 2009 року.

Зі свого боку міський голова Львова Андрій Садовий заявляє, що автобуси виробництва Львівського автобусного заводу "мають проблеми з якістю".

Садовий 9 квітня заявив журналістам, що "велика кількість тих автобусів, які ми брали у автобусного заводу, сьогодні стоять на ремонті. Завод не хоче гарантійно їх ремонтувати. Будемо проводити із заводом відповідні роботи".

Як розповів директор львівського АТП №1 Михайло Сидорович, великі ЛАЗівські автобуси, які місто купило ще до "Євро-2012", майже щодня ламаються.

"Станом на сьогодні на маршрутах не курсує 8 автобусів. Загалом у нас є 15 ЛАЗівських автобусів. На сьогодні в нас 7 автобусів вже відремонтовані, а 8 треба ремонтувати. У 5-ти є відірвані мости повністю, у трьох ми підварюємо-підлатуємо і вони їздять", - відзначив Сидорович.

Раніше "РЕ" вже писала про конфлікт "ЛАЗу" та львівської мерії, та про плани автовиробника на майбутнєю

Так, голова наглядової ради "Сіті Транспорт Груп", яка є керуючою компанією "ЛАЗ", Ігор Чуркін звинуватив міську владу Львова в небажанні погасити борги перед підприємством у розмірі 25 мільйонів гривень за 30 автобусів, поставлених місту до Евро-2012.

У департаменті економічної політики Львівської міської ради заявили, що причиною заборгованості перед холдинговою компанією "Львівський автобусний завод" є відмова банків у наданні кредитних коштів.

Водночас у департаменті наголосили, що ЛАЗ теж має борги перед містом у сумі 6 мільйонів 454 тисяч 392,49 гривні - плату за землю, а також перед "Львівводоканалом” та "Львівтеплоенерго".



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 18 квітня 2021, 2:15

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.