Українські авіаперевізники літають на 14-річних Boeing 737

Провідні гравці ринку поступово оновлюють свої парки новими літаками, завдяки чому середній вік повітряних суден зменшується.

Про це свідчать дані дослідження avianews.com, яке вивчило флот основних українських авіаперевізників.

Наймолодший парк серед українських авіакомпаній - у лоу-коста Wizz Air - всього 2,5 року.

Всі три літаки авіаперевізник отримав новими прямо з заводу Airbus.

Середній вік пасажирського флоту авіакомпанії Міжнародні авіалінії України, в який входить 22 літаки Boeing 737, становить 14,3 років.

Шість літаків типу Boeing 737-800 були отримані безпосередньо із заводу Boeing.

На своїх рейсах авіакомпанія також використовує три Ан-148 Авіаліній Антонова і два Embraer 190 авіакомпанії Дніпроавіа.

З урахуванням цих авіалайнерів середній вік флоту МАУ становить 12,3 років.

Літакам авіакомпанії Ютейр Україна, яка в 2012 році отримала п'ять нових регіональних авіалайнерів ATR 72, в середньому 12,4 років.

Однак у парку авіаперевізника знаходяться також старі літаки ATR 42, вік трьох з яких досяг 23 років.

Роза Вітрів в 2012 році отримала кілька аеробусів з флоту Донбасаеро і зараз використовує сім літаків типу Airbus A320 і A321.

Наймолодшому авіалайнеру 7 років, а найстаршому - 22.

Середній вік флоту Рози Вітрів - 13,6 років.

Авіакомпанія Air Onix, що почала польоти в 2012 році, зараз використовує три літаки Boeing 737 Classic, середній вік яких становить 16,3 років.

За Дніпроавіа числяться 22 пасажирських літаки виробництва бразильської фірми Embraer.

Два з них, Embraer 190, майже нові - випущені в 2011 році.

Решта Embraer 145 вироблені в 1997-2003 роках.

У результаті середній вік флоту Дніпроавіа - 11,8 років.

Однак у випадку з цим авіаперевізником необхідно мати на увазі, що польоти виконують лише поодинокі повітряні судна. Близько десятка літаків перебувають за кордоном і не літають.

Як повідомлялося раніше, Міністерство інфраструктури має намір змінити механізм прийняття комісійного рішення про надання перевізникам права на експлуатацію міжнародних та внутрішніх повітряних ліній.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 18 квітня 2021, 1:45

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.