Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Київський метрополітен зловили на розтраті 9 мільйонів
Дні Києва у Відні коштуватимуть бюджету мільйон
Києву збільшили міський бюджет на 1,5 мільярда
Попову виділили 200 мільйонів на ремонт Поштової площі і метро на Теремки
Голова Київської міської державної адміністрації Олександр Попов оцінює перший етап будівництва 4-ї лінії метро в 700 мільйонів доларів.
Про це він заявив 25 квітня, передає "Дело" з посиланням на "Українські новини".
"Перші п'ять станцій, які об'єднають правий берег і одну станцію на лівому березі - "Веселкову". Це дасть можливість у стислі терміни, наприклад, до 2015 року, запустити цей проект. Вартість будівництва першого етапу - близько 700 мільйонів доларів", - сказав Попов.
Вартість будівництва всієї лінії становить 2 мільярди доларів.
"Далі йде перспектива будівництва ще семи станцій", - додав Попов.
Він зазначив, що місто веде переговори з "Внєшекономбанком" Росії про механізм фінансування.
Так, голова КМДА розповів, що банк пропонує і готовий бути партнером в пошуку необхідних для будівництва ресурсів, але для цього повинні бути підписані урядові контракти.
Попов додав, що місто готується до подальших переговорів з "Внєшекономбанком", але буде також проведено тендер, щоб визначити переможця.
"Сьогодні ми проводимо консультації з урядом щодо прийняття спільного рішення. Повинна бути офіційна підтримка урядом цього проекту, можливо, будуть потрібні держгарантії або підписання міжурядової угоди", - розповів Попов.
"До кінця травня місто має намір почати підготовку вже безпосередньо до будівельних рітпо даному проекту", - відзначив він.
Нагадаємо, що Київська міськадміністрація планувала подати на розгляд Кабінету Міністрів механізм фінансування будівництва метро на Троєщину до 25 березня.
У вересні 2012 року Київ домовився з російським "Внєшекономбанком" про фінансування будівництва 4-ї лінії метро.
Раніше Київ визначив розробником проектної документації з будівництва 4-ї лінії метро російський Федеральний центр проектного фінансування.
Будівництво 4-ї лінії київського метро за рахунок приватного капіталу буде першим прикладом державно-приватного партнерства такого рівня: сума фінансових вкладень становитиме близько 1,2-1,6 мільярда доларів.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.