"Алло" купила свого конкурента "Мобілочку"

Мережа магазинів електроніки "Алло" завершила операцію з купівлі свого конкурента мережі "Мобілочка".

Відповідну інформацію підтвердили у прес-службі "Мобілочки", повідомляє видання "Капітал".

Джерело близьке до операції зазначив, що рітейлер придбав товарні залишки, права оренди на понад 420 приміщень і торгову марку "Мобілочка".

Сума операції оцінюється експертами в 60 мільйонів доларів.

Кращі магазини мережі "Мобілочка" будуть ребрендовані в магазини "Алло", частина - закриті, а частина - працювати під брендами МТС або "Київстар".

Зараз "Мобілочка" вже розвиває по франчайзингу 46 магазинів "Київстар" і 22 торгові точки під брендом МТС.

Однак, як повідомило виданню джерело в мережі "Мобілочка" це рішення буде прийнято в середині червня.

"Однак точно можемо сказати, що частина магазинів мережі продовжить працювати під брендом "Мобілочка", - повідомили в компанії.

За оцінками вендерів, "Мобілочка" займає на українському ринку з роздрібного продажу мобільних пристроїв 10%, "Алло" - 13%.

За даними дослідницької компанії GFK Ukraine, в І кварталі 2013 року обсяг роздрібних продажів телефонів і смартфонів на території України зріс на 14% порівняно з аналогічним періодом 2012 року - до 1,8 мільярда гривень.

Про намір стільникових мереж "Мобілочка" та "Алло" об'єднатися повідомлялося в середині квітня 2013 року.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 22 жовтня 2020, 6:32

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.