Вагонобудівники змінюють профіль виробництва

Падіння попиту на вантажні піввагони змусило великі українські підприємства перейти на виробництво технологічно більш складної продукції - спеціалізованих вагонів.

Про це пише "Комерсант-Україна".

Один з найбільших виробників вагонів в країні - Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ) знизив випуск вантажних вагонів в січні-квітні на 30%, до 2,39 тисячі.

При цьому виробництво пасажирських вагонів зросло на 83%, до 33 одиниць.

Схожа ситуація і в компанії "Дніпровагонмаш", де виробництво вагонів знизилося на 70%, до 885 одиниць. Показників інших компаній ще немає, але, схоже, і вони опинилися в подібній ситуації - загальний обсяг виробництва цієї продукції в країні скоротився на 38,4%, до 10,4 тисяч.

Учасники ринку пояснюють падіння виробництва піввагонів зниженням попиту на них.

"В останні три роки в СНД був зростаючий попит на піввагони, але зараз ринок перенаситився, і цей вид вагонів купують уже менше. Тому ми зробили ставку на хопери-зерновози, мінераловози, вагони для перевезення бітуму та інші спеціалізовані вагони, на які є хороший попит ", - говорить комерційний директор-керуючий компанією "Дніпровагонмаш"Андрій Дем'янов.

У результаті загальна динаміка виробництва знизиться, так як виробництво, наприклад, вагонів для перевезення бітуму займає стільки ж часу, скільки випуск десяти піввагонів. Але і вартість спеціалізованих вагонів набагато вище, ніж піввагонів.

Заступник головного технолога Стахановського вагонобудівного заводу (СВЗ) Антон Волков каже, що його підприємство робить ставку на хопери-цементовози, самоскиди, зерновози та думпкари.

На підприємстві розраховують, що за рахунок цієї продукції зможуть відшкодувати виручку, яку отримували від продажу піввагонів.

Сконцентрував свої зусилля на спецвагонах і КВБЗ.

За підрахунками старшого аналітика ІГ "АРТ-Капітал" Олексія Андрейченко, за весь минулий рік завод випустив 1,78 тисячі хоперів, тоді як за перший квартал цього року - вже 1,61 тисячі.

Для порівняння, СВЗ випустив 1,68 тисячі хоперів торік, за перший квартал цього року - 650. А "Дніпровагонмаш" випустив 915 хоперів у 2012 році, а в першому кварталі цього року - 408.

"Крюківському заводу було простіше сконцентрувати свої сили на цих вагонах, так як вони вже давно їх виробляли, в той час як СВЗ або"Дніпровагонмаш "до минулого року в основному виробляли напіввагони", - відзначає експерт.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 01 грудня 2020, 4:51

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.