Переоформлення вантажівок обкладуть податком

Міністерство доходів і зборів пропонує боротися з ухиленням від сплати податків при імпорті автомобілів.

Про це повідомляє "Комерсант-Україна".

Суть схеми полягає в тому, що автомобілі ввозять по товарній позиції 8704 (вантажний транспорт), яка не обкладається акцизним збором, з подальшим оформленням як пасажирського транспорту (8703).

Якби транспорт спочатку ввозився з митного кодом 8703, то потрібно було б сплатити акциз у відповідності з діючою ставкою - від 0,03 євро до 3,81 євро за 1 кубічний сантиметр об'єму двигунів (або 109 євро за авто з електродвигуном).

Тому в Міндоходів пропонують ліквідувати цю схему, зобов'язавши власників транспортних засобів сплачувати повну ставку акцизного збору при переоформленні автомобілів.

Про це сказано в проекті закону, оприлюдненому на сайті міністерства.

Згідно з пояснювальною запискою, за підсумками 2011 року в країну було ввезено майже 99 тисяч транспортних засобів, оформлених за кодом 8704, з яких 32%, або 31,61 тисячі штук, згодом були переоформлені як транспорт для перевезення пасажирів.

"Датою виникнення податкових зобов'язань у разі переобладнання непідакцизного транспорту в підакцизний легковик є дата закінчення переобладнання", - наголошується в документі.

Довідку про сплату відповідного збору власники переобладнаного транспорту повинні надати в МВС.

Впровадження цієї норми дозволить отримувати до держбюджету від акцизу до 300 мільйонів гривень на рік.

У асоціаціях автоперевізників визнають наявність проблеми переоформлення вантажного транспорту в пасажирський.

"До такої практики вдаються нелегальні автоперевізники, закуповуючи вантажні Mercedes або Volkswagen", - каже президент Всеукраїнської асоціації автоперевізників народний депутат Ігор Шкіря (Партія регіонів).

Тим часом, за словами гендиректора Всеукраїнської асоціації автоімпортерів і дилерів Олега Назаренка, така схема вже не використовується.

"З одного боку, така ініціатива правильна: збір має бути однаковим для всіх, інакше це призводить до корупції, в тому числі при переоформленні транспорту. З іншого боку - акцизний збір з автотранспорту використовується тільки в Україні. Цей збір досить високий, що і стимулює представників бізнесу до порушень ", - упевнений Назаренко.

Нагадаємо, Міністерство доходів і зборів розробило законопроект, яким пропонує підвищити ставки акцизу на пиво майже в три рази - з 0,87 гривні до 2,43 гривні за літр.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 19 травня 2022, 8:39

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.