До кінця року київське метро позбавиться від жетонів

До кінця 2013 року з київського метро зникнуть пластикові жетони.

Про це пише видання "Вести".

Столична влада вирішила замінити їх електронним квитком у вигляді пластикової картки, яку можна поповнювати відразу на кілька поїздок, - щось подібне, що існує зараз попутно з жетонами. В 2014 році картами замінять і паперові квитки в наземному транспорті. Так влада збирається боротися з "зайцями".

До кінця року в підземці переобладнають 650 турнікетів під нові картки, встановлять 232 термінали з продажу одноразових квитків (вони будуть паперовими - ред.) і 300 терміналів - для поповнення карт.

"Їх можна поповнювати на будь-яку кількість поїздок, а при вході на станцію - прикладати до зчитувального пристрою. Для туристів або тих, хто рідко користується метро, будуть паперові квитки", - розповіли в КМДА.

На початку 2014 року карти з'являться також у всьому наземному транспорті: трамваях, тролейбусах, автобусах і електричці.

У мерії вважають, що за допомогою електронних квитків вони позбудуться "зайців".

"Ці квитки і жетони не тільки морально застаріли, а й відкривають можливості для безбілетників. Зараз проїзд оплачують приблизно 80% пасажирів", - наголосив заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

"Нові електронні квитки, як показує світова практика, не дозволяють проскочити "зайцем". "Після впровадження подібних проектів майже в усіх містах збільшувалася виручка - люди починали оплачувати проїзд, тому що їм стало зручно це робити, не потрібно кожного разу шукати у продажу паперові квитки. А також зменшувалися розкрадання - розрахунок став безготівковим", - підкреслив він.

Впроваджувати в Києві проект "Електронний квиток" вартістю 120 мільйонів гривень будуть повністю за рахунок інвестора.

Натомість вони отримають 8,47% від виручки.

"Подібну схему нам запропонували в Європейському банку розвитку та реконструкції. Торік співробітники КМДА з'їздили в Белград, де нещодавно впровадили подібний проект. Зазвичай інвестору віддають 8-10%. Ми взяли нижню планку, тому окупатися інвестору він буде довго. Враховуючи, що тарифи на проїзд у транспорті в Белграді вище, ніж у Києві в 2-2,5 рази, період окупності проекту в Белграді складає 6-7 років, у Києві - 8-10 років ", - сказав нам заступник голови КМДА Руслан Крамаренко.

Як повідомлялося раніше, приватна компанія "Альфа Пей Термінал" отримуватиме 8,5% доходів від перевезення пасажирів у метро та комунальному наземному громадському транспорті в Києві.



Коментарі

Додати коментар


киянин у 4 поколінні

цікаво,а в наземному транспорті збираються встановити турнікети,якщо так то в Росії був такий експерімент але він з тріском провалився,невже наша влада не хоче вчитися на помилках іньших?

Елена

Интересно, а кому принадлежит эта частная компания?...

ГОЛОВНЕ на 13 серпня 2020, 13:45

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.