ЗАЗ планує стати лідером на ринку легкових авто

Автомобільний бренд ЗАЗ, під яким в Україні випускаються на Запорізькому автозаводі автомобілі Lanos, Sens, Vida і Forza, зберігає початкові плани у 2013 році продати близько 20 тисяч автомобілів, тобто майже на 15% наростити продажі в порівнянні з 2012 роком, коли було продано 17 469 тисяч одиниць.

Про це заявив гендиректор дистриб'юторської компанії "АвтоЗАЗ-сервіс" Андрій Залуцький, повідомляє Комп&Ньон.

Водночас зберігаються і плани наростити частку на ринку до 9% у порівнянні з майже 8% в 2012 році.

Залуцкий оцінює обсяг ринку нових легкових автомобілів поточного року в межах 200-220 тисяч одиниць.

"Цього року поставлено завдання стати лідером продажів легкових автомобілів: якщо в 2011 році бренд займав третю позицію, то в 2012 році - вже другу, а цього року завдання стоїть зайняти перше місце, і ми будемо робити все можливе для цього", - повідомив він.

На думку гендиректора компанії, реалізації таких планів може сприяти і введення ввізного мита на імпорт автомобілів з двигунами від 1 до 2,2 літра (сьогоднішній лідер Hyundai автомобілі імпортує).

"У той же час, крім цього, для досягнення мети ми запускаємо ряд цінових і кредитних пропозицій, робимо наголос на маркетингові акції для популяризації бренду", - підкреслює Залуцкий.

Визнаючи посилення конкуренції в масовому сегменті, в тому числі з урахуванням відновлення великовузлового складання автомобілів Geely (також прагнуть до лідерства на ринку), Залуцкий зазначив, що в даному випадку рішення - за споживачем, основною перевагою стане співвідношення ціна/якість.

За його словами, наступного року компанія планує вивести на ринок нові моделі, в тому числі пікап власної розробки ЗАЗу на базі ЗАЗ Vida, який був представлений на Міжнародному автосалоні SIA 2013, що проходить в Києві.

"Поки цін на нього немає. Ми вивчаємо попит і можливості продажів Витрати на інвестпрограму з постановки автомобіля у виробництво на ЗАЗі досить значні, і вже наступного року плануємо почати продажі …", - відзначив Залуцкий.

Він пояснив, що для виробництва цього автомобіля ЗАЗ робить деякі зміни на виробничій лінії з тим, щоб можна було одночасно випускати пікапи і Lanos, і Vida.

Як зазначив, у свою чергу, віце-президент корпорації "УкрАВТО" з виробництва Олег Папашев, ЗАЗ завжди мав у своїй лінійці пікап, а новий автомобіль, зокрема, має підвищену вантажопідйомність в порівнянні з Lanos. "Наша мета в перспективі - зайняти перше місце в сегменті комерційних автомобілів", - сказав він.

У числі представлених на автосалоні новинок - також ЗАЗ VIDA Facelift, продажі якого почнуться в наступному році.

Раніше ЗМІ повідомляли, що з жовтня 2013 року Запорізький автомобільний завод зупинить своє виробництво.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 17 січня 2021, 17:35

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.