Автоперевізники змогли добитись відстрочки переходу на Євростандарти

Новий закон "Про транспорт" може бути прийнятий з істотними поправками в частині безпеки автомобільного руху.

Про це повідомляє "Комерсант-Україна", у розпорядженні якого опинилась копія документу.

Остання редакція законопроекту містить норму про відстрочення введення правил щодо посилення заходів безпеки перевезень пасажирським і вантажним автотранспортом.

Так, в автобусах ремені безпеки з'являться через рік після набуття законом чинності, а обмежувачі швидкості повинні бути встановлені через два роки.

Ці поправки запропонувала внести Всеукраїнська асоціація автомобільного транспорту (ВААП).

У Міністерстві інфраструктури в повному обсязі врахували зауваження асоціації: ВААП просила відкласти впровадження ременів, тахографів і обмежувачів на два роки.

Львівська обласна організація роботодавців у сфері транспорту і зовсім домагалася відстрочки на три роки.

Зараз документ проходить стадію обговорення в різних органах влади і громадських організаціях, після чого його передадуть в Кабмін, а потім - до Верховної ради.

Прийняти законопроект планується до кінця літа - це передбачено в національному плані дій на 2013 рік щодо впровадження програми економічних реформ президента Віктора Януковича на 2010-2014 роки.

Нагадаємо, згідно з первинним текстом, ременями безпеки пасажирів і водія слід обладнати всі автобуси, крім працюючих на міських та приміських маршрутах.

Пристрої обмеження швидкості повинні бути у вантажних автомобілів (з повною масою понад 3,5 тонни і датою першої реєстрації в Україні після 1 січня 2008 року), автобусів (з датою першої реєстрації в Україні після 1 січня 2008 року) і автобусів спеціалізованого призначення, призначених для перевезення школярів.

Завдяки цим пристроям максимальна швидкість вантажних автомобілів не буде перевищувати 90 км / год, автобусів - 100 км / год, а автобусів для перевезення школярів - 70 км / ч.

Тахографи (пристрої для контролю та реєстрації швидкості руху, пробігу автомобіля, періодів праці та відпочинку екіпажу) повинні бути у перевізників, що працюють на нерегулярних і регулярних спеціальних пасажирських маршрутах, а також на регулярних пасажирських міжміських автобусних маршрутах протяжністю 50 км і більше.

Передбачені законопроектом правила безпеки скопійовані з норм, прийнятих в Євросоюзі.

Пом'якшити їх намагалися не тільки в ВААП. Наприклад, Мінінфраструктури відхилило прохання профільного комітету Верховної ради виключити вимогу обладнати тахографами автобуси, що здійснюють нерегулярні і спеціальні регулярні пасажирські перевезення.

У ВААП стверджують, що підтримують ініціативу міністерства, але виконати вимоги закону без відстрочки неможливо.

"По-перше, перевізники експлуатують досить багато старого транспорту, оснастити який тахографами та іншим обладнанням досить складно А по-друге, автотранспортна галузь перебуває в занепаді: Багато підприємств збиткові і просто не знайдуть коштів на переоснащення", - пояснив президент ВААП і глава підкомітету з питань автотранспорту комітету Верховної ради з питань транспорту і зв'язку Ігор Шкіря (Партія регіонів).

Назвати суму, необхідну галузі для закупівлі засобів безпеки, Шкіря не зміг.

Але переобладнання автопарку обійдеться компаніям дійсно недешево.

Вартість тахографа становить близько 6,5-11 тисячі гривень, комплекту ременів безпеки - 5-10 тисяч гривень.

Віце-президент ВААП Володимир Вакуленко оцінював загальний автобусний парк в Україні в 56-60 тисячі одиниць.

Близько 35% з них - застарілі автобуси на зразок ЛАЗу, які неможливо переобладнати відповідно до правил.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 04 липня 2020, 13:11

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.