Конфлікт ЛАЗу і Львова вичерпано?

Конфлікт між Львівським автобусним заводом (ЛАЗ) і львівською міськрадою завершився частковою перемогою ЛАЗ.

Львівське комунальне автотранспортне підприємство № 1 мусить виплатити Львівському автобусному заводу борг у розмірі 10,3 мільйона гривень за поставлену продукцію для проведення чемпіонату "Євро-2012", сказав мер Львова Андрій Садовий, пише "Комерсант-Україна".

За його словами, таке рішення виніс Львівський апеляційний господарський суд 3 червня.

ЛАЗ вимагав виплати боргу в цьому місяці, але суд прийняв до уваги фінансове становище комунального підприємства та відтермінував виплату заборгованості до 9 квітня 2014 року.

Рішення суду задовольнило обидві сторони конфлікту.

"Для нас - це гарантії того, що борг буде виплачений", - зазначила начальник прес-служби ЛАЗу Оксана Горак.

Андрій Садовий сказав, що завдяки відстрочку виплати боргу комунальне підприємство "зуміє продовжити роботу без шкоди для колективу".

"Ситуація дуже напружена У нас непрості відносини з ЛАЗом, і якби завод зробив ставку на якість, то і проблем не існувало б", - розповів Садовий. Так, підприємство N1 зараз обслуговує 16 міських автобусних маршрутів, з яких з початку року через часті поломки були зняті 9 великих автобусів.

У лютому цього року Львівський автобусний завод, на якому працюють близько 300 осіб, зупинив роботу через те, що муніципалітети різних міст не розрахувалися із заводом за поставлену до "Євро-2012" продукцію.

Компанії заборгували близько 50 мільйонів гривень, з яких найбільший борг (20 мільйонів гривень), як стверджували на ЛАЗі, у львівської влади.

У відповідь на звинувачення керівництва ЛАЗу мер Львова Андрій Садовий заявив, що місто не може виплатити заборгованість перед заводом, так як Ощадбанк відмовився відновити місту кредитну лінію.

Затримки з оплатою контрактів з боку держорганів і муніципалітетів - звичайна практика.

Учасники ринку пояснюють, що компаніям часто доводиться домагатися грошей від муніципалітетів в суді, так як кошти міста спочатку плануються під закупівлю транспорту, а після укладання договору їх різко направляють на інші цілі.

Голова правління Чернігівського і Бориспільського автозаводів (входять у "Еталон") Валерій Купцов каже, що його компанія зазвичай вирішує питання заборгованості мирним шляхом. Але, на його думку, прикладом ЛАЗу повинні скористатися і інші підприємства.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 22 січня 2021, 10:36

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.