Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Прасолов пропонує Японії виробляти авто в Україні
Конфлікт ЛАЗу і Львова вичерпано?
ЗАЗ вийшов в лідери ринку з продажу легкових авто
Безробіття в Швейцарії б'є рекорди
Через високий рівень безробіття у низці країн Євросоюзу обсяги продажу нових автомобілів продовжують скорочуватись – 2013 рік може стати найгіршим в авто індустрії за останні 30 років.
Про це повідомляє DW.
Криза збуту автомобілів на європейському ринку і надалі поглиблюватиметься.
"2013 буде найгіршим роком для автоіндустрії Західної Європи за останні тридцять років" - такого висновку дійшли фахівці Центру автомобільних досліджень (CAR) університету Дуйсбурга-Ессена.
Вони прогнозують, що в країнах ЄС, а також в Ісландії, Норвегії, Швейцарії та Ліхтенштейні в 2013 році буде продано на 5% менше нових авто, ніж торік.
Обсяг збуту скоротиться до 11,89 мільйона проданих нових машин, ідеться в дослідженні, оприлюдненому 11 червня.
Особливо складним цей рік може стати для виробників із Франції, Італії, Іспанії, Португалії та Греції.
У 2012 році обсяг продажу в цих країнах скоротився на 17%. Прогнозують, що в 2013 році він скоротиться ще майже на 10%, буде продано тільки 3,75 мільйона нових легковиків, передає dpa.
"Безробітні не є хорошими покупцями машин, тому європейська автоіндустрія переживає найскладніший рік за останні тридцять", - сказав керівник Центру автомобільних досліджень Фердинанд Дуденгеффер.
Він прогнозує, що негативна тенденція триватиме хоча б із огляду на рекордно високий рівень безробіття в Іспанії.
Через те, що ринок збуту роками скорочується, автомобільні фабрики вже давно не можуть працювати на повну потужність, особливо у Франції, Італії, Португалії та Іспанії.
Виробничі потужності в цих країнах у 2013 році використовуються тільки на 58%, наголосив експерт.
За його словами, це найгірший показник південноєвропейської автоіндустрії з часів Другої світової війни.
Внаслідок кризи Fiat і Renault ухвалили плани реструктуризації виробництва. Peugeot-Citroën, Ford та Opel закриватимуть деякі фабрики.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.