Ахметов "пожертвує" 200 мільйонів на метро на Троєщину

Протягом 2013-2014 років ВАТ "Київенерго" планує інвестувати в підвищення надійності електропостачання Подолу та центральної частини Києва близько 200 мільйонів гривень.

Про це повідомили в прес-службі компанії, передають "Коментарі".

Інвестиції будуть спрямовані на реконструкцію і збільшення потужності підстанції 35/10 кВ "Оленівська", яка була введена в експлуатацію ще в 1974 році.

Сьогодні підстанція "Оленівська" є основним джерелом електропостачання району Подолу і частково Центральної частини міста Києва.

"У зв'язку зі збільшенням споживання електроенергії в діловому центрі столиці, реконструкція ПС "Оленівська" дозволить збільшити її клас напруги з 35 кВ до 110 кВ і потужності з 22 до 56 МВт, що дозволить вже з 2014 року забезпечити додаткове приєднання нових споживачів району Подолу і центральній частині столиці, підвищить надійність електропостачання споживачів, в тому числі нової лінії метро на житловий масив Троєщина (Подільсько-Воскресенська лінія метрополітену)", - йдеться в повідомленні "Київенерго".

Як зазначив генеральний директор ПАТ "Київенерго" Олександр Фоменко, реконструкція подільського енерговузла буде здійснюватися паралельно з виконанням робіт ще по декількох проектах з електричних підстанцій, що мають стратегічне значення для столиці.

Нагадаємо, в 2013 році "Київенерго" спрямує на технічне переоснащення теплоелектроцентралей № 5 і № 6, а також модернізацію та реконструкцію електричних мереж і підстанцій різного класу напруги - 450 мільйонів гривень.

Як повідомлялося, раніше планувалося, що будівництво четвертої гілки столичного метрополітену розпочнеться 25 травня.

Зазначимо, що 17 червня голова КМДА Олександр Попов заявив, після відкриття станції метро "Теремки" до Дня незалежності України всі сили з цього об'єкту будуть перекинуті на будівництво метро на Троєщину.

Зараз уряд Києва розглядає три варіанти фінансування будівництва даного об'єкта.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 21 листопада 2018, 22:20

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.