Авторинок Європи почне зростати лише після 2019 року

Падіння авторинку збережеться в Європі ще, як мінімум, півтора року і в кращому випадку припиниться лише наприкінці 2014 року. Зростання ж почнеться не раніше 2019 року.

Про це свідчить прогноз американської консалтингової компанії AlixPartners, повідомляє "Комерсант-Україна".

"Хороша новина в тому, що падіння зупиниться, а погана в тому, що поліпшень в осяжному майбутньому не передбачається", - резюмував підсумки дослідження співпрезидент AlixPartners Стефано Аверса.

З 2007 року річні продажі незмінно падають, скоротившись за цей період майже на чверть.

При цьому найбільше проблем спостерігається в Італії, Франції та Іспанії.

Згідно зі звітом, в 2014 році продажі скоротяться до 12 мільйонів автомобілів.

Для порівняння: у 2012 році в Європі було продано 13,2 мільйона автомобілів.

При цьому, як відзначають фахівці, у Європі малоймовірний американський сценарій виходу з кризи.

У США в 2009 році в розпал кризи компанії General Motors і Chrysler фактично перейшли під державний контроль і під тиском влади були змушені закрити низку заводів і провести масові скорочення.

Зараз обидві компанії працюють в прибуток, а рівні продажів зростають.

У Європі ж такому розвитку подій заважають уряди і профспілки, які відчайдушно борються за збереження робочих місць.

Замість реструктуризації концерни змушені скорочувати виробництво автомобілів. На сьогоднішній день 58 з 100 найбільших підприємств на континенті працюють на позначці нижче 75% від своїх потужностей, що, за словами аналітиків, робить виробництво нерентабельним. Торік таких заводів було 39.

Peugeot, Ford і General Motors вже оголосили, що закриють в цілому п'ять заводів у Європі, але при цьому багато хто з їхніх підприємств зараз працюють на малих потужностях.

У свою чергу, Renault, деякі заводи якого не завантажені навіть наполовину, вирішило перекинути виробництво дешевих моделей до Франції, щоб підняти рівень завантаженості.

Так, наприклад, під Парижем збиратимуть тепер для свого партнера - японської Nissan - модель Micra, яку досі імпортували до Європи з Індії.

Як наголошується в доповіді, проблема нерентабельних заводів існує навіть у тих автовиробників, які з року в рік показують прибуток.

Так, у Volkswagen таких заводів п'ять, у Daimler AG - три, а у BMW - два.

Як повідомлялося раніше, через високий рівень безробіття у низці країн Євросоюзу обсяги продажів нових автомобілів продовжують скорочуватись – 2013 рік може стати найгіршим в автоіндустрії за останні 30 років.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 24 січня 2022, 4:51

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.