Абонентам life:) ускладнять можливість поповнити рахунок без комісії

Оператор мобільного зв'язку "Астеліт" (ТМ life :)) змінив форму співпраці з електронними дистриб'юторами поповнення мобільних рахунків своїх абонентів.

Про це повідомила начальник департаменту зв'язків з громадськістю life :) Оксана Рудюк, передає видання "Капітал".

За її словами, зміни стосуються виключно банків і небанківських фінансових компаній, що беруть електронні платежі в основному через відділення банків, банкомати, кіоски самообслуговування, POS-термінали, веб-сайти.

Тепер вони змушені будуть ввести комісію.

Примітно, що life:) - останній з трійки важковаговиків ринку, який зробив такі заходи.

За словами директора департаменту зв'язків з громадськістю компанії "Київстар" Ірини Ліліченко, оператор перестав підтримувати дистриб'юторів ще з 1 березня, а МТС - з травня 2013 року.

Їх процентна ставка не уточнюється.

"Розмір комісії ми не повідомляємо, оскільки це комерційно чутлива інформація", - заявив начальник відділу електронних каналів продажів "Київстар" Олег Нічка.

Однак, згідно з повідомленням WebMoney, комісія life :) могла скласти не менше 1%.

Рівно настільки збільшилася плата за поповнення рахунків оператора через її електронну систему.

Як повідомлялося раніше, січень-березень 2013 року оператор мобільного зв'язку компанія Астеліт (бренд life:)) закінчив зі збитком 119,2 мільйона гривень.



Коментарі

Додати коментар


ник

Пр-дарастическая страна - -дапастические %))))))) всем мало, и все хотят на шару!

ГОЛОВНЕ на 29 червня 2022, 16:14

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.