Курченко купує один з найбільших медіахолдингів України

Власник групи компаній СЄПЕК Сергій Курченко домовився про купівлю UMH group, що входить до трійки найбільших медіахолдингів країни.

Про це повідомляє Forbes.

Виручка UMH group в 2011 році становила 138 мільйонів доларів.

Зв'язатися з прес-секретарем Курченка поки не вдалося.

В Україні UMH group управляє портфелем з понад 50 брендів з лідируючими позиціями на ринках Інтернету, радіо та преси.

У Росії входить в десятку найбільших гравців видавничого ринку.

За оцінкою "РБК.Рейтинг" входить до топ-15 найбільших медіа-компаній на території пострадянського простору.

З травня 2008 року GDR компанії котируються на Франкфуртській фондовій біржі.

У 42 офісах компанії в Росії і Україні працює близько 4 тисячі співробітників.

У портфель компанії входять такі бренди як: Forbes, Vogue, Кореспондент, Фокус, Теленеделя, i.ua, bigmir.net, football.ua, Ретро FM, Наше радіо, Europa Plus, Авторадіо, Аргументи і Факти, Комсомольська правда та інші.

Власник медіахолдингу Борис Ложкін повідомив, що продаются всі компанії, що входять до UMH.

СКМ Ріната Ахметова поки не продала свою частку в United Online Ventures, одним з акціонерів якої також є UMH.

"Остаточної ясності з цього питання ще немає", - сказав Ложкін.

Свої частки в UMH та проектах погодилися продати (у первісній версії - "продали") майже всі партнери Ложкіна, серед яких Геннадій Боголюбов, російські підприємці Леонід Макарон та Вадим Горянінов.

Сума угоди не розголошується.

"Можу тільки сказати, що моє уявлення про оцінку компанії (в інтерв'ю виданню "Комерсант-Україна" у квітні 2013 року Ложкін оцінив UMH в 450-500 мільйонів доларів - ред.), виявилося досить близьким до того, якою була сума операції", - зазначив він.

Сергій Курченко на переговорах декларував готовність вкласти 100 мільйонів доларів у розвиток компанії протягом трьох років. З точки зору інтересів компанії UMH, прихід нового власника з великим апетитом до інвестицій є вигідним", - відзначив Ложкін.

Головний редактор видання Forbes так відреагував на продаж холдингу і журналу, який до нього входить:

"Я вважаю продаж Forbes Україна (входить в UMH group - ред) кінцем проекту в його нинішньому вигляді. Я переконаний, що покупець переслідує одну з трьох цілей (або всі три відразу):

1. заткнути журналістам рот перед президентськими виборами,

2. відбілити власну репутацію,

3. використати видання для вирішення питань, які не мають нічого спільного з медіа-бізнесом ".

Нагадаємо, 27-річного олігарха Сергія Курченка пов'язують з Сім'єю.

Як повідомлялося раніше, 17 червня Геннадiй Боголюбов та компанiя UMH group Бориса Ложкіна продали проект "Фокус".



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 21 березня 2019, 22:31

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.