Інвестбанкіри оцінюють угоду з купівлі UMH group в $500 мільйонів

Інвестбанкіри обговорюють суму угоди між групою компаній СЄПЕК і UMH group з купівлі-продажу 98% акцій медіа-холдингу.

Про це повідомляє Forbes.

Гендиректор компанії Concorde Capital Ігор Мазепа, коментуючи повідомлення про угоду на прохання "Денег", заявив:

"Приблизно протягом останніх двох років розглядалася можливість для компанії UMH провести IPО, за рахунок якого хотіли отримати 70-100 мільйонів доларів".

"В основному, кошти були потрібні на агресивне органічне зростання і на придбання нових активів. Однак від проведення IPО довелося відмовитися. Єдина причина відмови від IPО - ринок був закритий, його стан не дозволяв отримати потрібну ціну", - відзначив Мазепа.

"Якщо говорити про продаж контрольного або близького 100% пакета компанії UMH, то нею завжди цікавилися стратегічні інвестори. І завжди було питання ціни. Те, що зараз прийнято рішення про угоду, означає, що була запропонована конкурентна ціна", - вважає ген директор компанії Concorde Capital.

Він нагадав, що в 2008 році, коли було проведено IPO, ціна компанії становила 350 мілйьонів доларів доларів.

"З тієї пори UMH істотно виріс, у нього стало більше активів. Очевидно, що і виросла його ціна. Зараз у медіа говорять про суму угоди в 500 мільйонів доларів. Можу сказати, що ця цифра недалека від реальності", - висловив свою думку Мазепа.

Андрій Пивоварський, який брав участь у виведенні компанії UMH на IPO повідомив:

"У кінці 2012 року готувався вихід на IPO, але було ухвалено рішення відмовитися від такого кроку. Причина в тому, що ринки були не готові оцінити компанію по достоїнству", - зазначив він.

"Особливо відзначу, що найважливіший перший чинник ціноутворення на той момент - це сформована загальноринковий ситуація. Другий фактор за значимістю - ризик країни. І тільки в третю чергу - показники самої компанії", - продовжує Пивоварський.

На момент підготовки IPO ринок через мультиплікатори і параметри аналога, з яким порівнювали UMH, назвав цифру в 120-150 мільйонів доларів. Основна причина - на українські бізнеси виставлялися низькі мультиплікатори.

Вплинула і ціна компанії-аналога, з якою порівнювали UMH при оцінці. Так як планувався вихід на польській біржі, то в якості бази для порівняння та оцінки використовувалася польська компанія Agora. І ця компанія тоді коштувала істотно дешевше, ніж в даний час.

Оскільки зараз Agora коштує дорожче, відповідно, навіть з урахуванням низьких мультиплікаторів, UMH могли б оцінити в суму близько 200 мільйонів доларів.

Наскільки мені відомо, в пресі фігурували оцінки суми операції близько 500 мільйонів доларів, якщо це дійсно так, то можу сказати, що це була б сильна угода для акціонерів компанії", - підсумував Пивоварський.

Як повідомлялося раніше, компанія СЄПЕК Сергія Купченка придбала медіахолдинг UMH group.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 05 липня 2020, 3:21

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.