Корейці ліквідували усі недоліки Hyundai за свій рахунок - ЗМІ

Виявлені взимку проблеми зі швидкісними поїздами Hyundai були усунені корейськими фахівцями за кілька місяців і повністю за рахунок виробника поїздів.

Про це повідомляє УНІАН з посиланням на "Дзеркало тижня. Україна".

Згідно з повідомленням, ьогодні потяги " Інтерсіті +" ходять без нарікань.

Як відзначає видання, зима-2013 стала періодом обкатки нових складів.

"Наприклад, у російських залізничників були такі ж проблеми з "сапсанами". Однак там цю проблему разом з Siemens вирішили протягом декількох місяців випробувань. Період "обкатки" обов'язковий при запуску поїздів, але через поспіх до Євро-2012 в "Укрзалізниці" ним вирішили знехтувати", - пише видання.

При цьому, як підкреслює автор матеріалу, проблеми з поїздами більшою мірою були пов'язані зі зношеною інфраструктурою вітчизняних залізниць, не призначеної для швидкісного руху.

"Адже поки швидкісні поїзди будуть ходити по тим же розбитим гілках, що і вантажні, високий ризик позаштатних ситуацій зберігається. Невідповідність контактного проводу вимогам швидкісного руху призводить до поломок струмоприймачів швидкісних потягів. І ці проблеми будуть у будь-якого швидкісного поїзда, будь то Skoda або КВБЗ. Тому в першу чергу необхідно вирішувати проблему поганий інфраструктури залізничних перевезень і будувати нові сучасні магістралі, за якими б ходив НЕ зношений рухомий склад радянської споруди, а сучасні потяги ", - наголошується в матеріалі.

Запустивши швидкісне залізничне сполучення в Україні, корейці стали заручниками великої лобістської гри за мільярдний бюджет:

"Побачивши певні успіхи запуску швидкісних поїздів, в уряді стали всерйоз обговорювати питання запуску швидкісного залізничного руху по всій країні".

Саме це, пише видання, призвело до того, що "на найвищому рівні почали звучати заяви про те, що співпраця з Hyundai була недоцільною".

Видання підкреслює, що єдиною компанією, яка погодилася взяти на себе зобов'язання протягом двох років - з 2010 по 2012 рік - поставити в Україну відразу 10 швидкісних поїздів, виявилася південнокорейська корпорація Hyundai.

"Жоден з конкурентів корейців не зміг пообіцяти уряду, що зможе виконати такі вимоги", - пише видання, нагадавши, що "в уряді навіть озвучували плани про закупівлю сотні нових поїздів і давали зрозуміти, що Hyundai не просто одноразовий підрядник, а повноцінний партнер у питанні модернізації всієї залізничної інфраструктури України".

"Якщо Україна дійсно прагне інтегруватися в Європу і наблизитися до стандартів європейських країн, їй просто доведеться розвивати транспортну інфраструктуру, в тому числі швидкісне залізничне сполучення, що забезпечує вагому частину пасажиропотоку в країнах Євросоюзу", - резюмує видання.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 13 серпня 2020, 14:57

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.