"Сільпо", "Фуршет", Metro підозрюють у ціновій змові

Антимонопольний комітет (АМКУ) підозрює 18 великих продуктових рітейлерів у змові, яка привела до підвищення цін на продукти харчування в 2010-2011 роках у Києві.

Справа розглядалася комітетом з травня минулого року, пише "Комерсант-Україна".

Серед великих мереж вказані "Сільпо" і "Фора" (обидві входять до Fozzy Group), "АТБ-маркет", Auchan, "Фуршет" і Metro C&C.

Всього на частку 18 компаній припадає 80% роздрібного ринку Києва (дані на вересень 2011 року).

Комітет звинувачує рітейлерів в тому, що правила, встановлені ними для роботи з постачальниками, призвели до зростання цін на продукти.

У повідомленні йдеться, що, згідно з даними Держстату, протягом 2010-2011 років індекс споживчих цін виріс лише на 13,5%. Тоді як в роздрібних мережах Києва зростання цін на основні продукти харчування становило 22-38%, а на деякі продукти на 50-70%.

У відомстві впевнені, що подорожчання було спровоковане тим, що рітейлери вимагали від постачальників оплати різних додаткових послуг (реклама, бонуси та інше), які становлять 5-10% від вартості поставленого товару.

Крім того, компанії вимагали від постачальників оплати товару з відстрочкою, яка могла досягати до 120 днів.

"Це фактично є безвідсотковим кредитуванням мереж за рахунок постачальників", - наголошується в документі.

Рітейлери спростовують звинувачення на свою адресу.

"Наша торгова мережа, як, думаю, і багато інших торгових мереж, не підвищувала торгові націнки. Всі зміни цін, які відбувалися, були викликані змінами закупівельних цін у постачальників", - стверджує начальник відділу зі зв'язків з громадськістю корпорації АТБ (мережа "АТБ -маркет") Ганна Лічман.

Партнер юридичної фірми Integrites Олександр Алексєєнко, знайоме з позицією одного з рітейлерів, зазначених у документах АМКУ, каже, що претензії комітету вельми спірні.

"В узгодженості дій можна підозрювати компанії з практично будь-якої галузі. Багато послуг у різних компаній коштують приблизно однаково, а отже їх потенційно можна звинувачувати в змові", - відзначає він.

Офіційно постачальники спростовують існування подібних вимог від мереж, відзначає видання.



Коментарі

Додати коментар


киянин

На всй 100% підтверджую висновки комісії - працював на багатьох роботах у постачальників (дистриб*юторів) різних товарів. Мережі магазинів викручують руки, як хочуть...

12345

Шановні покупці, мережі "Сільпо"!.Хочу Вас застерегти від неприємностей, які можуть чекати на Вас під час відвідування мережі, а саме:по Вул. Бережанській,22. Як , виявилось, в магазині не в повній мірі забезпечено відеонагляд(зі слів начальника відділу). В результаті відвідувачі, які зайшли подивитись, або вибрати товар в такі зони, де "не бачать" відеокамери, попадають під повний огляд всіх своїх речей, навіть коли не спрацьовують турнікети, а чек відображає всі покупки. Вас охоронці не випустять з магазину, поки Ви не пред"явите на огляд свої речі. Вас можуть оточити декілька(до трьох охоронців), і утримувати до моменту, поки ви не пред"явите всі свої речі. Незгодні можуть викликати міліцію для захисту своїх прав, як було зроблено мною. Але, вочевидь, патруль їхав 40 хв.,і доїхав лише після мого другого дзвінка на 102, по приїзду, ніхто з працівників міліції не представився, не зачитали мені мої права, та повідомили, що вони мають повне право доглянути мене в залі, та навіть якщо потрібно роздягнути в залі. А, якщо це буде проходити в окремій кімнаті, то під одягом можуть з"явитись заборонені предмети. Висновок один: плідна співпраця охоронців магазину та міліції. Бажаю "Сільпо" збитків. З повагою постійний покупець (протягом 4 років), який більше не буде ним.

777

бонуси сягають до 20% а відтермінування до 150 днів. Зрозуміло що постачальники закладуть відсотки про кредитам і бонуси в ціну товару. Це змова 100%

ГОЛОВНЕ на 26 травня 2020, 14:44

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.