Французи з американцями створять найбільшу рекламну компанію в світі

Французька Publicis Groupe SA і американська Omnicon Group Inc. домовились про об'єднання, в результаті чого буде створено найбільше рекламне агентство в світі, яке перевершить за своїм розміром нинішнього лідера галузі - британську компанію WPP Plc.

Про це повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Як йдеться в повідомленні компаній, виручка об'єднаної компанії за підсумками 2012 року становила б 22,7 мільярда доларів.

Виходячи з котирувань акцій двох компаній на закритті торгів 26 липня, капіталізація нового агентства становить 35,1 мільярда доларів.

Нова компанія буде називатися Publicis Omnicom Group. Посаду головного виконавчого директора в ній будуть спільно займати нинішній керівник Omnicon Джон Рен і глава Publicis Моріс Леві.

Операція, яку планується завершити в першому кварталі 2014 року, вимагає ще схвалення акціонерів і регулюючих органів. У новій компанії буде працювати понад 130 тисяч чоловік.

Акціонери французького та американського рекламних агентств отримають по 50% акцій нової компанії.

Акції Publicis Omnicom Group будуть в обігу на Нью-йоркській фондовій біржі (NYSE) і французької Euronext Paris і входитимуть в розрахунок індексів S&P 500 і CAC 40.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 08 серпня 2020, 17:46

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.