Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Хороший урожай в Криму втримає ціни на фрукти?
Агрохолдинг Бахматюка виведе на біржу до 25% акцій
Горілчаний магнат Євген Черняк і власник компанії TBFruit Тарас Барщовський планують запустити восени цього року спільне виробництво соків.
Про це Черняк розповів в інтерв'ю, повідомляє Forbes.
У новому бізнесі повинні з'єднатися багатий досвід Барщовський (№84 у списку найбагатших українців, статок 141 мільйон доларів) у виробництві соків і вміння Черняка (№26, 350 мільйонів доларів) просувати товар, пише видання.
Компаньйони збираються створити для цього зовсім нове підприємство, в якому будуть володіти рівними частками.
Соки партнери будуть виробляти на заводі в Городку (Львівська область) компанії "Яблуневий дар", що входить до TBFruit (холдинг, що займається виробництвом соків).
Соки поки будуть вироблятися на лінії потужністю 30 мільйонів літрів на рік. "Шляхом невеликої модернізації є можливість збільшити продуктивність до 50 мільйонів літрів", - стверджують в холдингу TBFruit.
Запуск виробництва планується на вересень-жовтень 2013-го, а з 1 листопада новий сік вже повинен надійти в продаж. На ринку він буде представлений в двох цінових сегментах: "сабпреміум" і "мейнстрім" - для широкої аудиторії.
Однак, з самою торговою маркою нового продукту партнери поки ще не визначилися.
Суму стартових інвестицій обидва бізнесмени не розкривають. Але, як відомо, в 2011 році в запуск ТМ Galicia обійшовся Барщовському в 3-4 мільйони євро.
Плани партнерів амбітні, пише видання, в найближчі рік-два зайняти з новим продуктом 10% вітчизняного ринку соків, а в перспективі стати гравцем номер два після Pepsi, яка володіє найбільшим у країні виробником соків - "Сандора" (45% ринку).
Перешкодити планам партнерів, однак, може стагнація ринку - з 2008 року він скоротився приблизно на третину. Згідно з оцінкою Globe Consulting, за підсумками 2012 року виробництво натуральних соків в країні становило 281 тисячу тонн проти 421 тисячі тонн за підсумками 2008 року.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.