Українські посадовці вимагали хабарі від The Economist?

Впливовий британський журнал The Economist перестав надсилати свої друковані примірники до України через вимагання хабарів.

Про це повідомило українське англомовне видання Kyiv Post, зазначивши, що перестала отримувати журнал з кінця квітня, пише "Тиждень.ua".

Коли стурбовані передплатники звернулися до Всеукраїнського агентства передплати, там заявили, що британці "схопилися за голови", дізнавшись про розміри хабарів, які з них вимагають посадовці.

"Вони (The Economist) сказали, що тільки злочинці можуть вести бізнес у нашій країні", - зазначила Анна Андреєва, голова одного з підрозділів агентства.

Крім того, видання повідомило, що кількома місяцями раніше схожі проблеми виникали в американського Harvard Business Review.

Також в агентстві передплати заявили, що наразі поставки американського журналу в Україну поновлено, а питання з британським виданням вже перебуває у стадії вирішення.

Як відомо, The Economist публікується компанією The Economist Group. Половина акцій компанії належить газеті The Financial Times, тоді як інша половина знаходиться в руках незалежних інвесторів, багато хто з яких є працівниками компанії і кореспондентами журналу.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 23 вересня 2018, 2:26

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.