Корпорація "Богдан" готова інвестувати мільйон доларів в утилізацію автомобілів

Корпорація "Богдан" готова інвестувати близько одного мільйона доларів у створення нових виробництв з розбирання та утилізації автомобілів.

Про це повідомляє УНІАН з посиланням на прес-службу корпорації.

"На сьогоднішній день корпорація "Богдан" повністю готова виконувати норми закону про утилізацію. Завдяки утилізаційним законом є можливість зберегти діючі ціни на готові автомобілі, уникнувши підвищення цін для автолюбителів", - йдеться в повідомленні.

В корпорації зазначають, що нове "утилізаційне" законодавство дозволить підприємствам "зберегти внутрішнє виробництво, завантажити потужності, поставивши на виробництво нові моделі", що дасть нові робочі місця і відрахування до бюджетів.

На сьогодні корпорація веде переговори з компаніями, що займаються переробкою металобрухту і вторсировини для реалізації норм закону про утилізацію.

В корпорації також повідомили, що розпочали роботу з формування бізнес-плану будівництва утилізаційного центру.

За оцінкою аналітиків корпорації, поточні потреби України в потужностях з утилізації складають два підприємства з демонтажу автомобілів і 39 центрів з переробки кузовних та інших частин. При цьому, на думку експертів, обсяги щорічної утилізації становитимуть 210 тисяч автомобілів.

Як відомо, корпорація "Богдан" створена в лютому 2005 і входить до промислового холдингу Петра Порошенка.

Корпорація володіє заводом з виробництва легкових автомобілів в Черкасах потужністю 120-150 тисяч автомобілів (випускає автомобілі Lada і Hyundai, а також автомобілі під власним брендом), а також автобусів і тролейбусів у Луцьку потужністю 6 тисяч штук.

Раніше "Реальна економіка" повідомляла, що в Україні можуть подорожчати не тільки імпортні, а й українські автомобілі, адже виробники не встигають до 1 вересня 2013 року виконати вимоги закону про утилізаційний збір.

Як повідомлялося, президент Віктор Янукович 30 липня підписав закон про введення екологічного податку на утилізацію імпортованих транспортних засобів.

Законом передбачено, що автовиробники повинні створити власні мережі пунктів прийому і автомобілів, що підлягають утилізації.



Коментарі

Додати коментар


Віктор

А у виробництво нормального авто за нормальною ціною, я так розумію, вкладати гроші не вигідно?

ГОЛОВНЕ на 29 вересня 2020, 1:45

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.