Мексика відкриває доступ до своєї нафти

Президент Мексики Енріке Пенья Ньєто має намір змінити конституцію, яка прямо забороняє іноземні концесії в нафтовидобутку, і вперше за 75 років допустити іноземні компанії в енергетичний сектор країни.

Про це пишуть "Вєдомості".

На думку Financial Times, за значенням для економіки Північної Америки цей крок можна порівняти із створенням Північноамериканської зони вільної торгівлі NAFTA у 1994 році.

Вуглеводневі запаси Мексики оцінюються в 115 мільярдів барелів нафтового еквівалента, що можна порівняти із запасами Кувейту, але більше половини їх припадає на нетрадиційні джерела, включаючи сланцевий газ.

За оцінкою держмонополії Pemex, інвестиції і технології видобутку, надані закордонними інвесторами, збільшать доведені запаси нафти Мексики на 27 мільярдів барелів.

Держкомпанія Pemex, яка контролює всю нафтову промисловість - від видобутку до автозаправок, - була створена в 1938 році на базі експропрійованих активів британських і американських компаній.

Зараз ця сьома за обсягом видобутку нафтова компанія світу з річною виручкоюблизько 100 мільярдів доларів забезпечує третину доходів бюджету Мексики.

Але в результаті хронічного недоінвестування останнього десятиліття видобуток впав до 2,6 мільйона барелів на добу.

Ньєто впевнений, що зміна енергетичної політики дозволить довести видобуток нафти до 3 мільйонів барелів на добу до 2018 року і до 3,5 мільйона барелів на добу до 2025 року.

Цікавість до нафтових родовищ Мексики вже проявили ExxonMobil і Royal Dutch Shell.

Президент Мексики підкреслив, що реформа не передбачає приватизації Pemex, або виходу компанії на біржу. За його словами, Pemex залишиться в будь-якому випадку у власності держави.

За оцінкою FT, президентські поправки будуть затверджені Конгресом, незважаючи на протидію лівої Партії демократичної революції.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 31 травня 2020, 15:25

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.