Мetro залишається на українському ринку

Компанія Metro Cash & Carry з найбільшим обсягом продажів - 877 мільйонів євро, серед міжнародних торгових операторів України, планує подальше зміцнення своїх позицій в країні.

Про це йдеться в офіційному прес-релізі компанії.

Компанія Metro Cash & Carry, яка управляє третім найбільшим продовольчим торговим оператором в Україні, впроваджує процес поліпшення бізнесу, спрямований на ще більшу концентрацію на потребах професійних клієнтів компанії.

Процес поліпшення має охопити всі сфери діяльності компанії, починаючи з політики закупівель та завершуючи діями з облаштування торгової площі магазинів METRO, і має мету - посилити позицію компанії в країні.

Наразі Metro вже почала масштабну ревізію свого асортименту продовольчих і непродовольчих товарів та перегляд всього досвіду закупівель клієнтів в магазинах, включаючи стратегію встановлення цін, формування асортименту, впровадження промо-акцій, системи навігації магазином і т.д.

Компанія планує залишити тільки ті категорії і товари, яких потребують професійні клієнти. Згідно з результатами досліджень переваг і потреб клієнтів передбачаються значні зміни асортименту непродовольчих товарів.

Metro Cash & Carry також перегляне свою цінову політику, починаючи від стратегії закупівель і узгодження закупівельних цін і закінчуючи політикою визначення відпускних цін та формування промо-акцій.

Як відомо, джерела в компанії припускали, що слабкі показники супермаркетів в Україні змусили материнську компанію задуматися над тим, щоб покинути вітчизняний ринок.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 26 лютого 2021, 12:23

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.