Авіасалон у Москві не приніс Україні вигод

Цього року авіакосмічний салон МАКС - одна з найбільших галузевих виставок у світі - не приніс Україні великих контрактів - якщо російські компанії підписали договорів на мільярди доларів , то український "Антонов " тільки на 100 мільйонів.

Про це пише видання "Комерсант-Україна".

Вчора завершилася офіційна частина виставки МАКС, яка проходить раз на два роки в підмосковному Жуковському.

Як пише видання, найбільше замовлень отримала російська Об'єднана авіабудівна корпорація (ОАК) - сума підписаних угод на постачання 173 цивільних літаків становила 9 мільярдів доларів.

Крім того, ОАК уклала договір з міноборони РФ про сервісне обслуговування на суму 3 мільярди доларів.

"Антонов", який представляв на МАКС-2013 Україну, може похвалитись підписаною з самарським "Авіакор-авіаційний завод" "дорожньою картою" зі створення спільного підприємства для будівництва літаків Ан-140.

Крім того, підприємство домовилося про проведення техобслуговування і ремонту своїх літаків на потужностях заводу в Ульяновську. За даними "Антонова", зараз в експлуатації в Росії перебуває 2 243 літаки сімейства "Ан".

Прямих контрактів на постачання літаків на виставці "Антонов" не підписав.

Але російська лізингова компанія "Ільюшин Фінанс Ко" (ІФК) і "Росексімбанк" уклали угоду про фінансування поставок до чотирьох літаків Ан-148 і Ан-158 у 2014-2015 роках для передачі в лізинг кубинській державній компанії Cubana de Aviacion. Загальна сума угоди - близько 100 мільйонів доларів.

Гендиректор ІФК Олександр Рубцов під час проведення салону зазначив, що інтерес до української техніки не пропав.

Загальний ринок для літаків Ан-148/Ан-158 він оцінив в 200-250 одиниць. Тобто, при середній ціні одного судна до 30 мільйонів доларів загальний обсяг ринку для Анів може становити більш, ніж 6 мільярдів доларів, зазначає видання.

Як повідомлялось, підписання угоди щодо відновлення серійного виробництва літака Ан-124 "Руслан" заплановане на вересень-жовтень цього року. Про це в ході відвідання виставки МАКС-2013 заявив віце-прем'єр-міністр Юрій Бойко.

Раніше віце-прем'єр-міністр РФ Дмитро Рогозін заявив, що Росія може відмовитись від спільних авіапроектів, зокрема, щодо будівництва Ан-124 "Руслан".



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 19 лютого 2020, 8:36

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.