"Укрзалізниця" вже продала через інтернет понад 3 мільйони квитків

З початку 2013 року через мережу Інтернет уже реалізовано понад 3,1 мільйона квитків на поїзди, що становить половину всіх квитків, коли-небудь проданих "Укрзалізницею" через Інтернет.

Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури.

Кількість проданих через мережу Інтернет квитків у серпні цього року становила 500,2 тисячі штук, що в 2,2 разу більше аналогічного показника 2012 року (226,12 тисяч квитків).

"На даний час реалізація проїзних документів через Інтернет становить 8,7% від загального продажу залізничних квитків", - йдеться в повідомленні.

Мінінфраструктури зазначає, що протягом 2009 року пасажирами було придбано через Інтернет близько 83,5 тисяч квитків, у 2010-му - 132,5 тисяч, у 2011-му - 693,9 тисяч, у 2012-му - 2,1 мільйони квитків.

"Загалом, з 2008 року - початку впровадження послуги - за допомогою Всесвітньої мережі придбано понад 6,1 мільйона залізничних квитків", - зазначається в повідомленні.

В міністерстві відзначають, що також зростає кількість оформлення електронних проїзних документів, які діють на поїзди категорії Інтерсіті+ та дають право посадки в поїзд без оформлення квитків в залізничних касах.

Мінінфраструктури також нагадала, що "Укрзалізниця" впровадила послугу Online-повернення проїзних документів на сайті booking.uz.gov.ua.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 25 травня 2019, 10:13

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.