Twitter купує рекламну платформу MoPub за 350 мільйонів

Соціальна мережа Twitter купує за 350 мільйонів доларів мобільну рекламну платформу MoPub, яка допоможе компанії впровадити першу систему організації реклами з аукціонною системою оплати.

Про це повідомляє "Комерсант-Україна".

"Twitter заплатить за MoPub 350 мільйонів доларів, але угода пройде не в грошах, а в акціях компанії", - йдеться в повідомленні.

Компанія офіційно вартість операції не коментує, лише підтвердила її факт у своєму блозі.

У Twitter заявляють, що вони продовжать інвестувати в сервіси і платформи MoPub, включно з рішеннями для Apple iPhone і Google Android.

Як зазначається, раніше компанія заявила, що має намір нарощувати свої рекламні можливості і добитися в 2014 році річного обороту від реклами в розмірі 1 мільярда доларів.

Крім того, зараз навколо Twitter знову починають ходити чутки з приводу можливого IPO, хоча керівництво мережі ці дані поки не підтверджує.

Джерела в Twitter кажуть, що остаточне рішення про IPO буде прийнято після того, як компанія підведе підсумок роботи в третьому кварталі.

Як відомо, компанія MoPub спеціалізуються на швидкому ціновому порівнянні рекламних пропозицій і володіє платформою для розміщення мобільної реклами.

Раніше повідомлялось, що акції іншої соцмережі – Facebook ростуть після оприлюднення даних про значні прибутки компанії від мобільної реклами.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 20 вересня 2020, 19:31

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.