Ринок Інтернет-реклами зріс за півроку на 37%

Ринок медійної Інтернет-реклами в першому півріччі цього року зріс на 37,5 % - до 347,9 мільйона гривень проти 253 мільйонів гривень у першому півріччі 2012 року.

Про це повідомляє УНІАН з посиланням на дані Інтернет Асоціації України (ІАУ).

За даними асоціації, близько 40% обсягу ринку представляють прямі продажі майданчиків рекламодавцям без залучення посередницьких структур.

Раніше експерти ринку прогнозували загальний обсяг Інтернет-реклами в Україні за підсумками року на рівні 920 мільйонів гривень - на 35% більше підсумкових показників 2012 року.

Обсяг ринку медійної Інтернет-реклами у 2012 році становив 594 мільйони гривень, зрісши за рік в 2,4 разу.

Як відомо, Інтернет асоціація України була створена в 2000 році з метою консолідації зусиль всіх зацікавлених сторін у розвитку різних сегментів Інтернету в Україні.

Асоціація об'єднує понад 140 компаній: найбільших провайдерів, операторів зв'язку, реєстраторів доменних імен, виробників обладнання тощо.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 20 липня 2018, 19:41

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.