Працівники ЗАЗу до кінця року будуть на "триденці"

Незважаючи на зміни в законодавстві з метою стимулювання розвитку українського автопрому, Запорізький автомобілебудівний завод (ЗАЗ) скорочує виробництво й до кінця року працюватиме в режимі триденного робочого тижня.

Про це повідомляє УНІАН, з посиланням на заяву голови правління ЗАЗу Сергія Філіпенка.

"ЗАЗ буде працювати на триденці до кінця року", - сказав він на прес-конференції з нагоди 150-річчя заводу, додавши, що не виключає скорочення персоналу надалі.

"На сьогоднішній день на ЗАЗі не діяла і не діє програма скорочення співробітників. Ми знаходимося в ситуації, коли багато фахівців самі покидають і вже покинули завод, і зараз штат складає близько 5,5 тисяч співробітників", - сказав Філіпенко.

При цьому він додав, що "ми проводимо оптимізацію виробництва, і якщо з'ясується, що якийсь структурний підрозділ або служба є зайвими, ми з ними розстанемося".

Як відомо, на початку року Запорізький автомобілебудівний завод припинив випуск автомобілів на один місяць.

У якості основних причин зупинки виробництва на заводі його представники назвали введення утилізаційного збору Росією, що негативно позначилося на експортному потенціалі підприємства,

На початку лютого ЗАЗ відновив виробництво автомобілів. На підприємстві було встановлено триденний робочий тиждень.

ЗАЗ є найбільшим автомобілебудівним підприємством України з повномасштабним виробництвом автомобілів та комплектуючих. Завод входить в корпорацію "Укравто".

у 2012 році ЗАЗ отримав чистий прибуток у розмірі 448 тисяч гривень проти 54,5 мільйона гривень чистого збитку в 2011 році.

У 2012 році ЗАЗ скоротив виробництво автомобілів на 30% - до 42,7 тисяч одиниць.

За 7 місяців 2013 року ЗАЗ скоротив виробництво авто на 58% - до 10 тисяч одиниць.

Раніше повідомлялось, що корпорація "Укравто" планує до кінця року домовитись з рядом партнерів, зокрема, з General Motors, Kia Motors і Chery Automobile, про виробництво на ЗАЗі нових автомобілів.

Як відомо, 4 липня Верховна Рада прийняла закон "Про утилізацію знятих з експлуатації транспортних засобів", який набрав чинності 1 вересня 2013 року.

Цей закон покликаний захистити вітчизняного автовиробника шляхом введення додаткових (утилізаційних) зборів з імпортних авто.



Коментарі

Додати коментар


Kuzya

Очень типично для нашей страны..сначала оптимизация, потом банкроты, а потом за копейки олигарху в руки. Государство не думает о людях которые страдают от подобных махинаций, об их социальной защищённости. Власти лишь бы бабла побольше отжать.

Данило

Правительство так простимулировало украинский автопром, что мы вскоре вообще без него останемся. А все потому, что не в тех санях едем, и не по той колее. Поєтому все "стимуляции" правительства оборачиватся еще большими проблемами, нежели те, которые уже были. Прогнозы строить по поводу улучшения сиутации не приходится - ухудшение будет продолжаться и закончится закрытием, как и других предприятий страны. Власть только показала свою несостоятельность в управлении страной и ее экономикой. Направленность курса в ЕС - один из аспектов ее губительной деятельности. Хоть как коммунисты не противостоят этому, власть продолжает не в тех санях, и не по той колее.

Keith

Похоже ЗАЗ потихоньку банкротят. Вот и поиграли в войнушку с Россией… Сколько ещё больших и маленьких заводов потеряют российский рынок, когда Янукович подпишет договор об ассоциации с ЕС.

Алевтина

Наши высокотехнологические отрасли и без Зоны свободной торговли с Евросоюзом дышали на ладан, вот и не удивительно, что после подписания ЗСТ это отрасль на пару с сельским хозяйством загнутся.

ScorpyONE

После подписания договора об ассоциации с Евросоюзом видимо потеряем и эти крохи.Удивительно с позиции сегодняшнего дня,но "глупые" комми при совке умели и свой рынок отстоять,и рабочих зарплатой обеспечить ,да еще колоссальный объем в социальной сфере включительно со строительством бесплатного жилья для рабочих.а нашей олигархической власти,как плохому танцору,все штаны мешают.

Бордо

проблема то в том, что это никому не интересно. Власть наживается собственно на кризисе, оппозиция на нем же делает себе политическую карьеру, а мы терпим это

Артур

Нормальная власть держаласть бы до последнего за предприятия, которые одновременно дают множество рабочих мест, являются ресурсоёмкими, а значит обеспечивают добывающую промышленность, и к тому же наукоёмкие. Это обычно локомотив экономики, тем более развивающейся. У нас же власть даже не подготовила программы для спасения и развития таких предприятий. Зато это сделали коммунисты, Антикризисная программа называется.

Жанна

Новое слово-якорь, по которому можно определить, что у предприятия наступили темные времена-"оптимизация". Раньше, значит, отдела и подразделения нужны были, а теперь надо срочно расформировать и людей уволить!

Светлана

Хорошая оптимизация! А как людям жить? А давайте по такому принципу будем оптимизировать наш парламент и правительство, которые не могут ничего сделать для страны и людей.

Михайло Кивенко

Українська економіка вже давно перебуває на межі краху і ситуація із заводом ЗАЗ тому підтвердження. Якщо все це буде тривати і далі, то українську економіку чекає неминучий обвал. І найголовніше, що у влади немає навіть тямущою програми з виведення країни з економічної кризи. Програма є тільки у наших більшовиків. Але влада продовжує вести свою бездарну політику, яка тільки погіршує становище справ в економіці країни.

Максим Гаврилюк

Затягивают пояса, так сказать. Можно поздравить нашу власть с тем что доела экономическое и социально состояние страны до полного краха, только вот как такие люди могут находится у власти - это уже другой вопрос. Ясно и так чот надо менять наш полит строй, иначе нас ждет полный коллапс.

Марта

І це ми ще навіть в ЄС не вступили й відсутній зовнішній фактор тиску. Це ще поки що результати "ефективного " господарювання наших урядовців, що керують країною навіть не маючи програми. Та й взагалі, якщо глянути на ВР, то АКП там є лиш у кпушників, а решта просто веде політичні ігри.

Mikola

Машинобудування в країні впало на 22%! І це за короткий проміжок часу при цій владі. А щоб 22% наростити потрібно з десяток років, який в нас може і не бути.

ГОЛОВНЕ на 26 червня 2019, 13:50

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.