Тарута продав журнал "Эксперт" росіянам

Діловий щотижневий журнал "Эксперт Украина" припинив свою роботу.

Останній 402 номер видання вийшов 16 вересня, пише "Телекритика".

Як повідомив виданню Capital.ua генеральний директор ТОВ "Експерт Україна" Олександр Харебін, тижневик придбали російські інвестори. Суму угоди та покупців він відмовився називати.

"Існуюча команда не збережеться", - сказав він і додав, що співробітники, якщо захочуть продовжувати роботу в журналі, повинні будуть домовлятися з новими власниками.

Зі слів Харебіна, нові інвестори мають намір провести рестарт видання, тому випуск журналу зупинено до 1 січня 2014 року.

В. о. головного редактора журналу Олександр Данковський розповів, що остаточне рішення, на його думку, було прийнято на початку цього тижня.

"Повідомив нам про це генеральний директор Олександр Харебін 19 вересня. Раніше, на початку вересня чи наприкінці серпня він же говорив про те, що такий сценарій можливий. Уже тоді тривали перемовини з потенційним покупцем", - каже Данковський.

Ім'я нового власника журналістам не повідомили. Харебін лише сказав їм, що це якісь росіяни, причому не ті, які видають "Эксперт" у Росії. Нібито вони проведуть рестарт видання з 1 січня 2014 року, але "не з цією командою і навіть не в цьому офісі".

Щодо причин продажу видання Данковський зауважує: "Наскільки я знаю, видання було дотаційним, і попередній власник, ІСД, більше не захотів його фінансувати (хоча й раніше робив це вкрай неакуратно, не виконуючи власних зобов'язань)".

Про збереження "Эксперт Украина" в онлайні не йдеться - лише протягом деякого часу буде підтримуватися попередній сайт, тобто збережеться доступ до старих публікацій, повідомив Данковський.

Колектив журналу звільняють не за скороченням штату, а вимагають писати заяви про звільнення за власним бажанням або за згодою сторін, без жодних компенсацій. Зі слів пана Данковського, не всі погоджуються.

Діловий тижневик "Эксперт Украина" видавався медіахолдингом "Медіа інвест груп" за ліцензією російської групи компаній "Эксперт" з листопада 2004 року. Наприкінці 2008 року російська сторона вийшла з проекту, в якому володіла 50%.

Тривалий час головним редактором журналу був Іскандер Хісамов, який нині очолює тижневик "Вести. Репортер", що видається за ліцензією іншого проекту групи компаній "Эксперт" - "Русский репортер".

У березні 2009 року після закінчення строку контракту він залишив "Эксперт Украина". Відтоді в.о. головного редактора був Андрій Блінов. Нещодавно, влітку 2013 року, у нього теж закінчився строк дії контракту й обов'язки головреда перейшли до Олександра Данковського - керівника напрямку "Компанії та ринки".

Як відомо, влітку 2012 року холдинг "Медіа інвест груп" закрив щоденну ділову газету "Экономические известия" і діловий журнал "Статус", перевівши видання в онлайн. Відтоді не припинялися чутки про ймовірне закриття "Эксперт Украина".

Корпорація ІСД, заснована в 1995 році, є інтегрованою холдинговою компанією, яка володіє або управляє пакетами акцій підприємств гірничо-металургійного комплексу.

Найбільшими акціонерами "Індустріального союзу Донбасу" з початку 2010 року є консорціум інвесторів на чолі з російським бізнесменом Олександром Катуніним (50% плюс дві акції) та українські бізнесмени Сергій Тарута і Олег Мкртчан.

Як відомо, улітку бізнесмен Сергій Курченко купив однин з найбільших вітчизняних медіа-холдингів UMH у Бориса Ложкіна.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 13 листопада 2018, 17:48

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.