Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Правительство Украины располагает на валютном счете почти $1,9 млрд
Улюкаев назвал $40 за баррель нефти реалистичной ценой
Ряд депутатов предлагает ввести санкции против "Роснефти"
Число иностранных туристов достигло рекордных 1,2 млрд в 2015 году
ДТЭК возобновил прием угля шахт Львовско-Волынского бассейна
ЕС вводит универсальную профессиональную карту
"Укргазвыдобування" в 2015г снизило добычу газа на 3,9%
Чистый отток капитала из России в 2015 году составил $56,9 млрд.
Олланд ввел чрезвычайное экономическое положение во Франции
Сельхозпроизводство в Украине в 2015г сократилось на 4,8% - Госстат
Как нам обустроить "Нафтогаз"?
Валентин Землянський
Что год грядущий нам готовит?
Едуард Бразас
Кабмін затвердив програму розвитку автодоріг на 214 мільярдів
Медведєв: Росія може опинитись у прірві
Частка промислового виробництва у ВВП України зназилась на 5% - Мінпром
Україна має найнижчий темп зростання ВВП серед країн СНД - Держстат
Втрати української економіки від незадовільної якості автомобільних доріг у країні за період з 2001 по 2013 роки зросли в 2,7 разу - до 55 мільярдів гривень на рік.
Такі дані озвучив голова "Укравтодору" Євген Прусенко в ході публічних дебатів "Якісні дороги - дороге задоволення для України", повідомляє "Інтерфакс-Україна".
"Давайте задамося питанням, а скільки коштує бездоріжжі? У 2001 році ми визначили, що втрати складають 20 мільярдів гривень на рік, або 3,5% ВВП. Сьогодні ці втрати зросли до 55 мільярдів гривень", - сказав Прусенко.
В свою чергу директор Центру транспортних стратегій Сергій Вовк зазначив, що світовий досвід показує, що нормальний рівень фінансування доріг становить 4% ВВП.
"Що ми маємо в Україні? Візьмемо 2012 рік - найбільш вдалий з точки зору інфраструктури - фінансування склало трохи більше 15 мільярдів гривень", - зазначив експерт і додав, що ця сума дорівнює тільки 1,1% ВВП.
За словами Вовка, така ситуація значною мірою зумовлена тим, що основними галузями, що формують левову частку ВВП, є металургія, АПК та хімічна промисловість, вантажопотік яких формується не на автотранспорті, а на залізницях.
"Тому великий бізнес не надто зацікавлений в якісних дорогах", - вважає експерт.
Як повідомлялось, уряд затвердив Державну цільову програму розвитку автомобільних доріг на 2013-2018 роки обсягом 214,034 мільярда гривень.
В анналах світової історії це авто пам'ятне тим, що, бунтівники-спецназівці зуміли на зрешеченому кулями авто та на пробитих колесах вивезти з-під перехресного вогню президента Франції Шарля де Голля.