Apple і Google стали найдорожчими брендами світу

Компанії Apple і Google очолили рейтинг найдорожчих брендів світу, відтіснивши на третю позицію минулорічного переможця Coca-Cola.

Про це повідомляє УНІАН з посиланням на Digit.ru.

Згідно з рейтингом консалтингового агентства Interbrand, вартість бренду Apple становить 98,315 мільярда доларів, що на 28% більше, ніж рік тому.

Друге місце зайняла компанія Google, вартість бренду якої оцінена в 93,291 мільярда доларів, на 34% дорожче, ніж у 2012 році.

"Coca-Cola вперше за останні десять років втратила перше місце за вартістю бренду, а Google раніше ніколи не піднімалася так високо", - йдеться в повідомленні.

Загалом цього року до десятки найдорожчих брендів увійшли аж шість IT-компаній.

Крім вищезазначених Apple і Google, це також IBM, Microsoft, Samsung і Intel.

Вони були оцінені, відповідно, в 78, 60, 40 і 37 мільярдів доларів.

Як відомо, компанія Interbrand утворена в 1974 році і спеціалізується на бренд-консалтингу. Оцінка вартості брендів компаній проводиться Interbrand за власною методикою.

Раніше повідомлялось, що Apple залишається найбільш інноваційною компанією світу уже 8-й рік поспіль.



Коментарі

Додати коментар


ГОЛОВНЕ на 29 вересня 2020, 1:19

Перспективы мировой экономики во второй половине 2019 — первой половине 2020 года

Грабувати, охороняти чи торгувати?

Загрузка...

Тест-драйв

закрити
E-mail
Пароль
Також, ви можете авторизуватись через Facebook Facebook login

Якщо ви не зареєстровані, пройдіть цю просту процедуру.